4 Kasım 2013 Pazartesi

Carrefour Ziyareti



  
      Bugün arkadaşlarımla Carrefour’a gitmek için sözleştik. Mağazaya girdiğimizde tabii ben hemen kitap bölümüne koşuyorum. Sonra onlar da bikaç kitap aldı ben de bu güzelleri aldım. Seçmek o kadar zor ki… zamanımızın yarısını kitap bölümünde harcadık. Önce bir kitap beğenmiştim. Fakat seri olduğunu anladım. Orada ilk kitabı yoktu bende Ölüm Elçisi kitabını beğendim. Sonra onunda seri olduğunu anladım ama şaslıyım ki onun ilk kitabı vardı. Bende iki kitabını aldım. Sonra orada Nora Roberts kitaplarını görünce oraya daldım. Bildiğim kadarıyla Nora Roberts’in çok hayranı var ancak ben hiç kitabını okumamıştım şimdiye kadar. Onca kitabı arasından Bataklıkta Gece Yarısı’nı seçtim ve bir tarihi aşk okumak istediğimden Koridor Yayınlarından Çirkin’i kapıverdim. Son anlara denk geldiği için paramı harcamıştım. Yoksa benden kaçış yok J

Normalde kitap değiş tokuşunu sevmem okuduğum kitabın kitaplığımda durmasını seviyorum. Ancak arkadaşlarımda çok güzel kitaplar aldılar. Bu da demektir ki kitap değiş tokuşu yapmam lazım. Şu anda Göçebe kitabını okuyorum ve mükkemmel gidiyor. Muhtemelen yarın onun yorumunu yaparım. Malum sınav haftası fazla okuyamıyorum maalesef. Okuyamıyorum da sürekli kitap alıyorum. Aman neyse kitap gelsin de ben onları okuyacak zaman bulurum :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder