24 Kasım 2013 Pazar

DÜŞÜŞ Serisi "AZAP" Kitap Yorumu


       Azap kitabı “Düşüş” serisinin ikinci kitabı ilk kitabını aylar önce okumuştum. 2.kitabı fuara saklıyordum. Aslında günler öncesinde bitirdim kitabı ama dersler yoğun olunca yorumlayamadım maalesef. Bu kitabı Düşüş’e göre daha az beğendiğimi söylemeden edemeyeceğim. İlk kitapta sevdiğim karakte Luce’a bu kitapta sinir oldum.
              BURDAN SONRASI SPOİLER İÇERİR!!!
   Hayır yani senin elinde gül gibi Daniel varken sen ne diye gidip sümsük Miles’la öpüşürsün ki. Hayır yani çoğu seride karakterler böyle maalesef ve benim en nefret ettiğim durum da bu. Gül gibi çocuğu buluyorlar sonra gidip sonradan tanıştığı bir çocukla kırıştırıyorlar. (Ohh içimi döktüm rahatladım.) Daniel kızı korumaya çalıştıkça kız burnunun dikine gidiyor. Tamam her dediğini yapmasın ama böylede olunmaz ki. Hele en sonunda elimde olsa kızı bir kaşık suda boğacağım. Çocuk onun için feryat figan o gidiyor gölgelerle geçmiş öğrenmeye teallam ya… Neyse herhalükarda seriyi seviyorum. Umarım 3. Kitap Tutku bundan çok daha iyidir. Sevgilerle…

          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder