24 Kasım 2013 Pazar

GÜZEL ŞEYTAN Kitap Yorumu

 
   

Güzel Şeytan Karanlığın Kızı'nın 2. kitabı  ilk kitabını çok beğenmiştim. Bu kitap da ilki gibi oldukça güzeldi. Çok kalın bir kitap olmadığı için kolayca bitiveriyor. Yine bu da Fuardan aldığım kitaplardan biri. 

    Ama sanki kitapta birşeyler eksik. Ne olduğunu tam anlayamadım ancak böyle bir eksikliği var. Belki inceliği yüzündendir belki de aşk çok az işlendiği içindir. Öte yandan Violett’e bayılıyorum. Kendisi küçük ama çok tatlı ve zeki bir kız. Hele ilk kitabında Athena’nın sırtına hançeri saplaması yok muydu? Bittim ben bu kıza sanırım kitapta en sevdiğim karakter o oldu.
   
    Kısacası vakta geçirmek için okunabilecek kısa Yunan mitolojisiyle ilgili oldukça ilginç bir kitap 3. Kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder