18 Kasım 2013 Pazartesi

GÖÇEBE KİTAP YORUMU ^

Kitabın Adı: Göçebe

Yazar: Stephenie Meyer

Orijinal Adı: The Host

Sayfa Sayısı:679


Yayınevi: Epsilon Yayınları





       Bu kitaba bayıldığımı söylemem gerek. Konusu tamamiyle özgündü. Yalnız şunu söylemem gerekir ki Stephenie Meyer bu kitabında ‘’Alacakaranlık’’ serisinden daha farklı bir dil kullanmış. Filmini de en kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum. Ahh şu sınavlardan bir fırsat gelse… Kitap zaten Epsilon kalitesiyle çıkmış. Kitabın yaklaşık bi 100 sayfasında falan ‘’ne oluyor?’’ durumlarında oluyorsunuz daha sonra kitap öyle bir güzelleşiyor ki bir sonraki sayfayı çevirmek için can atıyorsunuz. Sanırım bir blogda 2. kitabının çıkmasıyla ilgili bir yazı okumuştum ama pek bir bilgim yok maalesef.

         Kitabın konusuna gelicek olursak. Küçük ruhlar düşünün. Bu ruhlar çeşitli gezegenlerdeki yaşam formlarını ele geçiriyor ve ruhlar bedenlere yerleşiyor. Yerleştikleri ırkların dünyalarını güzelleştiriyorlar. Teknolojileri oldukça gelişmiş. Yazarın yarattığı dünyaya resmen bayıldım. Bence çok güzeldi. 679 sayfa elimden nasıl kayıp gitti anlayamadım. 
      Filmini de izledim. Ayrı bir postta yazacağım. Kısaca güzeldi ama çok hızlı geçilmiş olaylar. Gayet normal aslında çünkü kitap bir hayli kalın ve bir filme sığdırmaları gerçekten zor. Sonlara doğru tahmin etmiştim. Zaten öyle biteceği çok açıktı ancak öyle güzel bir dille anlatılmış ki beğenmemek elde değil. Neyse yine çok konuştum. Ama hala içimde anlatmak istediklerim var ancak spoiler vermek istemiyorum. Uzun lafın kısası okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder