24 Kasım 2013 Pazar

Kitap Yorumu #5# AYAKLI BELA


     İşte karşınızda mükkemmel Travis Maddox… Ve onun Güvercini Abby Abbernathy (Maddox)
    

        Ayaklı Bela’yı çoğunuz okumuşsunuzdur. En azından Tatlı Bela’yı .Onu da okumadıysanız bu posttan önce en yakın kitapçıya koşun zaten birka saate bitecektir. Ben sizi bekliyorum. Hahh bitirdiniz mi? Bildiğiniz gibi Ayaklı Bela “Tatlı Bela”nın Travis’in ağzından anlatıldığı 2.kitap. bu kitapta Tatlı Bela’nın aksine Travis’e hak verdim Abby’e kızdım. Tatlı Bela’da tam tersi olduğu için birbirini eşitliyor. Kitapta Travis’in aşkını daha iyi anlıyorsunuz ilk kitapta sinir olduğunuz yerlerde hak veriyorsunuz. Travis’in Abby yokken neler yaptığını öğrenmek oldukça iyi geldi. Bunun yanı sıra en sonunda Tatlı Bela’da olmayan kısımları da Travis’in ağzından okumuş olduk. Sonu o kadar güzeldi ki. Tamamiyle suratımda aptal bir gülümsemeyle okudum. Gerçi kitabın tamamında aynı durumdaydım.(Ayrılık kısımları hariç.) 
      

       Aslında hemen hemen her kitap blogunda bu kitabın yorumu yapılmıştır. Benimde bu yorumların üstüne pek bir şey söylememe gerek yok tek diyebileceğim. Gerçekten duyguları hissedebileceğiniz harika bir kitap…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder