3 Kasım 2013 Pazar

Senden Önce Ben Kitap Yorumu

Kitabın Adı: Senden Önce Ben

Yazar: Jojo Moyes

Kitabın Orjinal Adı: Me Before You

Sayfa Sayısı: 480

Yayınevi: Pegasus




    Herkes o kadar anlatıyordu ki dayanamadım D&R'ın internet sitesinden satın aldım. Birkaç güne elime geçti. Öncelikle kapağına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Pembe ve beyaz gerçekten harika olmuş. Geldiği gün başladım. Şöyle ki kitaba söyleyecek hiçbir sözüm yok. Gerçekten çok güzeldi. Ancak ben öyle herkesin iddia ettiği gibi ağlamadım. Zaten şu ana kadar beni ağlatabilen kitap sayısı çok çok azdır. Sanırım duygusuz odunun önde gideniyim :D şahsen be kitapta çok daha fazla aşk bekliyordum. Kitabın sonlarında aşk vardı tabii fakat ben tüm kitapta bu mükemmel aşkı göremedim (Ya da okuyamadım mı desem:) Yorumlar o kadar iyiydi ki sanırım bu beklenti çıtamı yükseltti. Herkes bu kadar beğendikten sonra benim bu şekilde ağlayıp sızlamamam problem bende mi diye düşünmeme neden oldu. En sinir olduğum ise kitabın en başlarında ünlü kişilerden alınan yorumları okurken sonunu söyleyen (söylemesede gizliden gizliye anlatan) kişi. Yorumunu adamakıllı yapsın yorumu okuyan kişi sonunu anlayabiliyor. Kitabın sonunu bu yüzden tamamiyle biliyordum desem yeridir. 
      

          Bu yazım her ne kadar beğenmediğimi hissettirse de aksine kitaba bayıldım. Sadece beklediğimden biraz (bayağı) farklıydı diyelim. Bu hafta inşallah Tüyap Kitap Fuarına gideceğim. Yazarın 2 kitabı Sevgilimden Son Mektup kitabını da almak istiyorum. Ahh ahh istiyorum da istiyorum. İzin verseler fuarda kalsam orda yaşasam ne güzel olur. Birde bir bilgisayar versinler okur okur size yazarım. Ohh sınav yok stres yok. Aman ne de çok yazmışım. İyisi mi ben şimdi sıradaki kitabıma geçiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder