1 Aralık 2013 Pazar

SENİ KAYBEDEMEM Kitap Yorumu #6#

  Aslında bu kitap hakkında nasıl bir yorum yapacağımı bilemiyorum. Kitabın konusu fantastik ögeler içermiyordu. –ki ben bayılırım kendilerine- Konusu oldukça sıradandı. Hatta kitabın vakit geçirmek için okunabilinecek bir kitap olduğunu düşündüm. Ama haksız çıkmışım. Tamam her halükarda kitap ahım şahım abartılacak bir kitap değildi. Fakat her insanın kendinden bir parça bulabileceği bir kitaptı. (En azından benim için öyle.) Pekala bana Asperger Sendromu teşhisi koymadılar kabul ama karakterler bana çok cana yakın geldiler. Gerçekçiydiler. Sanki hayatın içinden alınmış bir kesit gibiydi.
   

        Size kısaca kitaptan bahsedeyim. Drea küçüklüğünden beri doktor doktor geziyor ve tüm doktorlar birçok teşhiş koyuyor. 16 yaşına kadar birçok ilaç kullanıyor. Ama kendisini düzeltemeyeceklerine inanıyor. Sonra maddi durum yüzünden anneannesinin evine taşınmak zorunda kalırlar. Bu yaşına kadar hep toplumdan dışlanmıştır falan filan…
   

       Kitapta Naomi’yi sevdim. Her nekadar bazen Drea’yı kötü yönlendirese de bunu neden yaptığını az çok anladım. Kitabın sonu beklemediğim bir biçimde bitti. Basit ama akıldan çıkmayacak bir kitap olduğunu düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder