26 Ocak 2014 Pazar

#TUTKU# Düşüş Serisi Kitap Yorumu

      Önceki yazımda değinmiştim bu yazımda da değinmek istiyorum. 2.kitapta gıcık olduğum yerden yere vurduğum Luce’u bu kitapta çok sevdim. Yaptıklarına anlam verebildim. Duygularını anlayabildim. Azap’ın sonunda gölgeye giren Luce Tutku’da geçmiş hayatlarını duyurucular yardımıyla ziyaret ediyor. Bu kitabı çok sevdim ve öyle bir yerde kaldı ki Vurgun’u okumak için sabırsızlanıyorum. Serinin kapaklarına bayılıyorum zaten orijinal kapak. Ayrıca Epsilon yayınlarının kalitesini çok iyi olduğu için kitabı gittiğim yerlere rahatlıkla götürebildim. Şu anda kararsız kaldım. Vurgun’a mı başlasam? Yoksa karakterlerden sıkılmamak için araya bir kitap mı soksam. Hem serinin de bitmesini istemiyorum. Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum.  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder