22 Mayıs 2014 Perşembe

Kitap Yorumum: CEHENNEM (#Providence-2)

      Doğrusu bu yorumu birkaç gün önce yapmam gerekirdi. Ama bugüne kaldı. Kusura bakmayın ama size kitabın etkisinden çıkmak için birkaç gün bekledim demeyeceğim gerçeği söyleceğim. Üşendim… Maalesef bende bunu okuyan pek çok kişi gibi üşengeç biriyim ve gerçekten üşendim. Neyse efendim kitabımıza geçişimizi yapıyorum. Hayırlı uğurlu olsun.
  
   Cehennem Jamie McGuire’nin –kabul ismi bakarak yazdım- kaleminden çıkan bir serinin 2.kitabı. Cidden seriyi özlemişim. İlk kitapla mukayese edemeyeciğim. Çünkü ilk kitapla ilgili ana konu dışında pek bir şey hatırlamıyorum. Ama keyifle bir çırpıda bitirdiğim bir kitap olduğu kesin.  
    

  Nina ve Jared ikilisine bayılıyorum. Yalnız beni çok rahatsız eden bir bölüm vardı ki birkaç bölümde Nina Jared'i tersledi. O kısımlara sinir olduğumu belirtmeliyim. Onun haricinde bir hayli sürükleyici bir kurgusu var. Ne yalan söyleyeyim sırf merakımdan Cennet’i de okudum ama araya onu katmamaya çalışıyorum ki bu da beni zorluyor. Bu yüzden kısa keseceğim. Pek çok fantastik kitap gibi size hayal gücünüzü geliştirmek dışında pek bir şey katmayan ama okuması zevkli bir kitaptı. Fantastik severlerin keyifle okuyabileceği çok hoş bir kitaptı. Cenneti sabırsızlıkla beklediğimi söyleyemeyeceğim çünkü dediğim gibi zaten bitti. Ee yazısı da birazdan gelecek.



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder