21 Mayıs 2014 Çarşamba

KOCAN KADAR KONUŞ - Şebnem Burcuoğlu

    Kocan Kadar Konuş benin uzun zamandır çok satanlarda gördüğüm bir kitaptı. Fakat önceliğim hep başka kitaplar oldu. En sonunda e-book olarak okumak nasip oldu. Aynı zamanda ilk kez e-book okudum ama gayet güzeldi. Kitaba dönecek olursak. Kitapta pek çok kişi kendinden ve çevresinden örnekler bulabilir. Tam bir Türk kitabıydı. Şöyle ki kitap size pek bir şey kazandırmıyor ancak eğlenmnizi sağlayan çerez tadında komik bir kitaptı. İnce olduğu için çabucak bitiyor. 
       
      Efsun’un hallerine çok gülsemde bir o kadar kızdım. Gelmişsin 30 yaşına her önüne gelenin söylediği dinlenir mi? Ah ahh... Kürk Mantolu Madonna kitabını ve yazarı Sabahattin Ali’den çok sık söz ediliyor. Söz edilsin edilmesine de “Kitabın sonu söylenir mi hiç yeaa ben daha okuyacaktım.” Diye isyan ettirmesin. Ayrıca o sonu hiç mi beğenmedim. Sindiremedim bir türlü. Yani onca olaydan sonra hiç mi akıllanmadı bu Efsun. Aman neyse biz genele bakalım. 
      
      Doğrusu kitabın Dex'ten çıkmasına şaşırdım. Haliyle genelde kitapları fantastik olunca. Haa birde uyarımı yapayımkitabı sakın otobüste ve kalabalık mekanlarda okumaya kalkmayın çünkü deli gibi bakılıyor. (Ben evde okumama rağmen gülme krizlerimden dolayı az daha annem Bakırköy’ün numarasını alacaktı.)
                                                                                                                     



















                                           

NOT: Kapağa bayıldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder