5 Haziran 2014 Perşembe

Kış Güneşi //Jennifer L. Armentrout

     

     E-book olarak okuduğum 2. Kitaptı. Ben de pek çok kişi gibi e-kitap okumaya başladım ve biraz göz ağrıtması dışında gayet eğlenceyle okuyorum. Kış Güneşi’ni de bu şekilde okudum. Yazar çok bilinen serilerden LUX ve MELEZ SÖZLEŞMELERİ’nin yazarı. Doğrusu 2 seriyi de okumadım. -Hele Obsidyen ilk çıktığından beri ısınamadım. Bir iticilik hissettim.-
    

       Neyse yakında okuyacağım görürüz şu çok sevilen seriyi. Herneyse dediğim gibi yazarın çok tutulan serileri var. Sanırım biraz da bu yüzden olsa gerek kitaba çok büyük beklentilerle başladım. Ama kesinlikle beklentilerimi karşılamadı. Kitabın kurgusu kesinlikle sıradanlığın dışına çıkamamış. Basit bir konusu var. Gerçi basit konu çok önemli değil. Neticede Tatlı Bela serisi de basit bir konuya sahip ama sevdiğim bir seridir. Nasıl desem? Kitabı yermek hiç istemiyorum. O kadar kötü değildi. Sadece okurken kendimi bir Wattpad hikayesi okur gibi hissettim.-Aşağılamak amacıyla değil. Acemilik açısından- İlk kitabı gibiydi bana göre. Belki de beklentilerimi yüksek tuttuğum için böyleydi bilemiyorum.


     Kitapta büyük ölçüde cinsellik var baştan uyarayım. Şahsen ben bu derece beklemiyordum. Bilseydim belki başka bir kitap okuyabilirdim. Kitaptaki herşeyi tahmin ettim. Ama okuduğuma pişman değilim. Zaten tatile girdiğimiz için -En azından dersler bitti- bol bol boş vaktim var. Bu yüzden eğlenerek, sıkılmadan okudum. Eğer boş vaktiniz varsa okuyabileceğiniz bir kitap. Yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım umarım onlar da böyle değildir.


Bu arada kapağı sevdim de keşke karakterlerin yüzleri hiç görünmeseymiş. Onlar kitaba hiç yakışmamış.

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder