14 Haziran 2014 Cumartesi

SON SAVAŞ ( #Melek Serisi -3)

Ben bu kitabın yazısını yazdığımı hatırlarken yazmadığımı fark etmemle klavye başına oturmam bir oldu. Aslında bayağı bir süredir okumak istediğim bir kitap olmasına rağmen bir türlü okuyamadım. Ama sonunda almayı başardım ve hemen okumaya başladım. Doğrusu serinin en heyecanlı kitabı falan diyemeyeceğim çünkü diğer kitapları hatırlamıyorum. Aradan bayağı bir zaman geçtiği için olsa gerek. Bu yüzden diğer kitaplarıyla pek sık kıyaslama yapmayacağım.
      
       Yazar bu kitabı yazarken çok zorlanmış. Her yazara olabileceği gibi ilham sıkıntısı yaşamış. Kitabı yazma süresi 1 yılı aşkın. Bunu son sözden anlayabiliyoruz. Ama ortaya gayet güzel bir kitap çıkmış. Kitabı yorumlarken fazla spoiler vermemeye çalışırım.

       Alex için çok üzüldüm. Willow’a ise çok sık isyan ettim. Willow benim gözümde hep masum, tatlı karakterdi. Ama bu kitapta bu özelliklerini kaybetti. Meghan karakterini sevdim. Kitapta yan karakterler oldukça iyiydi. Sam için de çok üzüldüm. Çok sevdiğim bir karakterdi. Willow’un zor zamanlarında yanındaydı. Onun için ağabey gibiydi. Willow’un teyzesine karşı inanılmaz bir nefret duydum. Tabii nefret ettiklerimin başında Raziel olmazsa olmaz.
      
         Doğrusu sevdiğm seri hakkında böyle düşünmeyi sevmiyorum ama bazı kısımları yazarın zorladığı belliydi. Sanki sonunda herkes mutlu olsun diye uğraşş gibiydi. Ama genel olarak severek okuduğum. Aksiyon dolu bir seriydi.
     


        Birkaç eksiğine rağmen 5 puanı hak eden bir kitaptı.


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder