24 Ağustos 2014 Pazar

Yüreğinin Götürdüğü Yere Git// Susanna Tamaro

   

      
   Merhabaaa!!! Uzun zaman aradan bloga dönüş postu gibi olacak bu post. Malum tatil, kum, güneş derken kitap okumaya ne zamanım kalıyor ne de isteğim. En sonunda dedim ‘Oku artık!’ Pek okuyasım da olmadığından ince bir kitap kaptım raftan. Yüreğinin Götürdüğü Yere Git.





    Can Yayınlarından çıkan bu 158 sayfalık kitap kısacık bir zamanda bitiyor. Sizi geçmişe götürerek o anları yaşatıyor. Bu arada Can Yayınları kitabın kapağını yenilemiş. İşte yeni kapak.





        
    




                                                               Bayıldım.

    

     Yüreğinin Götürdüğü Yer Git, 80 yaşındaki bir kadının Amerika’daki torununa yazdığı ancak hiç göndermediği mektuplarından oluşuyor. Normalde bu tarz pek okumam ancak kitap çok sürükleyiciydi. Bazı yerleri Jojo Moyes’un Sevgilimden Son Mektup romanına benzettim. Aynı zamanda Yüreğinin Götürdüğü Yere Git'in devamı da varmış. Yüreğimin Sesini Dinle. İlk alışverişimde sepetteki yeri alacak.


  


        Annem kitap okuyan biri değildir. Ancak yoğun ısrarlarım sonucunda başladı.



        Şimdilik beğendini söylüyor ama hadi bakalım. (Amacım annemi de bir kitap kurdu yaparak kitap alışverişlerimin limitini arttırmak Niyahahaha) Neyse efendim eğer okumadıysanız biran önce okumanız gereken kısacık bir kitap.
        




                                      







3 yorum:

  1. Kitabın özellikle yeni kapağına bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Bende çok beğendim. Fakat bende ne yazık ki eski basım var.

      Sil
  2. ben bu kitabı çok seviiyorum :) bloğunuzu takibe alldım bende bloğuma bekleriim

    YanıtlaSil