8 Eylül 2014 Pazartesi

Hades (Hale Serisi #2) Alexandra Adornetto




      Hale'de düşen beklentilerimi karşılayan bir kitap oldu. Ciddi manada şaşırdım çünkü yazarın birden kendini böyle geliştirebileceğini hiç düşünmemiştim. Halede içimden herhalde bir 90-100 sayfa okumuşumdur diyorum bir bakıyorum. Daha 40-50 sayfa okunmuş. Ancak Hades'te bu durumun tam tersi oldu.


       Belki pek çok fantastik seriyle karşılaştırılamaz ama ilk kitaba göre cidden iyi. Ayrıca yarın kitabı yazdığında 18 yaşında olduğu gerçeğini de gözardı etmemek lazım. Yazar konuyu biraz daha oturtmuş gibiydi. Ayrıca bazı kısımlarda beni şaşırttı. Jake çok kötü şeyler yapmış olsa da onun için üzülüyorum. Umarım yazar son kitapta Jake için bir karakter oluşturur.


        İlk kitapta çok yakın hissetmediğim karakter olan Xavier'ı 2. kitapta oldukça sevdim. Sonu şaşırtıcıydı ve yazar oldukça heyecanlı bir yerde bitirmiş. Neyse ki 3. kitap Cennet'de elimin altında. Ancak çabuk sıkılan biri olduğum için. Araya bir kitap koymayı planlıyorum.


        Eğer Hale'yi okuyup seriyi bırakmak istiyorsanız bence Hades'e bir şans verin derim ben. Seriye başlamamış olanların ise belki seçenekleri arasında bulunabilir. Belki çok iyi bir fantastik seri değil. Ama seçenekler arasında yer alabilecek bir seri.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder