14 Eylül 2014 Pazar

Ölümsüz Juliet || Stacey Jay | Kitap Yorumu



Merhbaaa!!! Bugün çok sevdiğim Dex Yayınları'ndan Ölümsüz Juliet'in yorumuyla karşınızdayım. Aldığımda kitap hakkında hiçbir bilgim olmasa da okumaya başladığımda cidden şaşırdım.

Romeo & Juliet'i bilirsiniz. Dillere destan en büyük aşk hikayesine bu kitapta bambaşka bir gözle bakıyorsunuz. Yazarın hayal gücü oldukça geniş olsa gerek.

Kitapta Juliet asırlar önce ölmüş ve aydınlıklar elçileri için çalışıyor. Kim mi öldürmüş? Aşık Romeo...  Romeo ölümsüzlük için Juliet'i kurban eder ve Savaşçılar için çalışır. Yazarın dilini maalesef pek sevemedim. Romeo ve Juliet aşkını düşürüp. Juliet ve Ben aşkını yüceltmesi beni rahatsız etti. Kitabı okurken  sık sık 'Shakespeare bu kitabı okusa ne der acaba?' diye düşündüm. Kitap boyunca saydırdığım Romeo'ya son sayfalarda birazcık, azıcık, küçücük sevdim. Keşke Romeo'nun ağzından olan kısımları arttırılsaymış.


Eğer gerçekten böyle bir yazı varsa (yazar uydurmadıysa) kitabın burdan yola çıakrak yazıldığını düşünüyorum.

Asırlar boyu aşkın tatlı ışığının altında
Biri aydınlıklar,diğeri karanlıklar için savaşacak
Ve iki ruh birbirine gönülden bağlandığında 
Karşına korkusuz Juliet'le hain Romeo çıkacak

                                            ORTAÇAĞ İTALYAN BALADI, YAZARI BİLİNMİYOR


|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


     Onu böyle olduğu için seviyorum. Delicesine. Ona duyduğum aşk nefesimi kesiyor. Ne zaman gözlerine baksam ya da titreyen parmaklarımı kahverengi buklelerinden geçirse ölüp tekrar dirildiğimi hissediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder