9 Ekim 2014 Perşembe

Asi 1 Kitap Yorumu ve Harika Bir Haber

   Merhabaaa!!!Bu postu hem bir kitabı yorumlamak hem de harika bir haber vermek için yazıyorum. İlk olarak harika haberden başlıyorum. Artık bir blog tura dahilimmmm!!! Evet benim için harika bir olay. Naz'lı Kitaplık, Kitap Kurdunun Düşünceleri ve Fuşyamsı Düşünceler bloglarının sahipler Naz, Mercan ve Ayşegül ile birlikte bir blog tur kurduk. Hatta ilk blog turumuzu bile aldık. Bizi bloglarımızdan veya facebook sayfamızdan takip edebilirsiniz. Buyrun Kitap Vampirleri ile Blog Turları.
   
 




      Evet bu kadar sevinç gösterisi yeter şimdi kitaba geçiyoruz. Baştan uyarayım kafam çok dağınık konudan konuya tlayabilirm. Asi uzun zamandır kitaplığımda olna bir kitap. Artemis'in 3. kitabı çıkarmasını bekliyordum. Ancak 2. kitabın 2011'de basıldığını fark edince okumaya başladım. Umarım bu seri de Ürperti olayına dönmez. (Ürperti serinin ilk kitabı diğer kitapları 5-6 senedir çıkmıyor.) Gerçi Ürpertinin haklarının satıldığını duydum ancak emin değilim.

 
       Kitap kapağından da anlaşılacağı üzere meleklerle ilgili. Baş karakter- Aaron Corbet bir nefilim. (Eğer hayatınızda bir kere olsun meleklerle ilgili bir kitap okuduysanız terimleri biliyorsunuzdur.) Yani bir yarı melek. Aynı zamanda düşen melekleri ki aynı zamanda cennetten kovulanları affetme yetkisine sahip. Birde Güçler var. Bunlar nefilimleri Yaratıcı'ya küfür olarak algılıyorlar ve nefilimleri öldürmeyi görev edinmişler. Kitap genel olarak bunun üzerine işliyor. Okumya başladığımda kitap hakkında en ufak bilgiye bile sahip değildim bu yüzden ilk sayfalar oldukça karmaşık gelsede ilerledikçe iyice içine aldı. Kitapta en sevdiğim karakter Gabriel'dı.-Hani köpek olan- Serinin ilk iki kitabı pek çok yerde 4.90 kaçırmayın derim.

      Biraz yüzeysel bir yorum oldu ama idare edin zira kafam fena dağınık. sonraki postta görüşmek üzere.


4 yorum:

  1. Seni yine mimledim :D Yaparsan sevinirim :D http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/10/biraz-muzik-biraz-ben-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda yapacağım :D Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Hayırlı olsun :) Nazlikitaplik 'tan gördüm geldim , kitap bloglarını gezinip , yeni keşifler yapıyorum , bol kitaplı günler :)
    http://mehtapvekitap.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Yeni şeyler keşfetmek iyidir. :)

      Sil