26 Ekim 2014 Pazar

DART ÖDÜLÜ !!!!


Sevgili Naz'lı Kitaplık, Fuşyamsı Düşünceler, Kitap Karavanı ve Kitaplarım ve Ben blogları beni bu ödüle layık görmüşler. Kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum. Bu ödül bloggerların birbirlerine verdikleri bir ödül.

Bu ödülü almanın bazı şartları var. Bunlar:
* Ödülün fotoğrafını yayınlamak.
*Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
*15 bloga bu ödülü dağıtmak
Şimdi gelgelelim benim ödülü verdiğim bloglara maalesef tanıdığım çoğu blogger yaptığı için zor oldu

Kitap Tanrıçası
Kronik Okur
Kitaptan Bayan
Geveze Kitap Kurdu
Bir Kitap Delisinin Günlüğü
Üşengeç Kızın Kitaplığı
Mavi'nin Kitapları
Büyülü Ayraç
Kitap Okuyan Solucan
Kitap Avcısı
Kitapperest Dünya'm
Kitap Tiryakisi
Aynı Kitabın Altında
Cemre Ne Okuyor?
Dracula's House


4 yorum:

  1. Mimlendinnnn :) Sayfama bekleniyorsun :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/10/karn-acktran-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen bakıyorum. :)

      Sil
  2. Aslında ben de vermiştim ama :D Ahahha neyse :D
    Seni bir etkinliğe etiketledim, yaparsan çok sevinirim. http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/11/dex-dex-dex-okuyoruz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma cidden. Alelacele yazdığım için eksik kalmış cidden. Mim için telekkürler :)

      Sil