6 Ekim 2014 Pazartesi

Etkinlik// Book Challenge Tag


Selam millet!!! Bayram nasıl geçiyor. Harçlıklar toplandı mı? Özellikle İstanbul'da yaşayanlar fuara saklasın harçlıkları.

Sevgili Naz'lı Kitaplık ve Kitap Karavanı beni etiketlemiş. Hemde oldukça zor bir Tag'a. Haydi başlayalım.

1)İlk Hayranlığım: Bu soruya çoğu kişi çocukken okuduğu kitapları örnek vermiş. Açıkçası çocukken de bolca okurdum. Ancak o kitaplar beni hiç kesmezdi. İlk hayranlık olarak Alacakaranlık Serisi'ni gösteririm. Küçük yaşta okudum ama filmi de kitabı da bende hayranlık uyandırmıştı. Ama illa çocuk kitabı olarak örnek ver derseniz Son Çiçek kitabı neden bilmem ama bu kitap bende farklı hisler uyandırıyor.





2)Favori Serim:Hmm... Cidden çok sevdiğim seriler var. Sonunda Melek Serisi'nde karar kıldım. Tabii en büyük etken Alex'ti o ayrı. Bence oldukça farklı bir konusu vardı. Meleklere ilk kez farklı bir açıdan bakmamı sağladı. Evet seçimim Melek Serisi.









3)Favori Kitabım: Hayıııırr!!! İşte bu olmadı. Nasıl seçeyim en sevdiğim kitabı? Onların hepsi canlarım. Ama illa seçeceksem Çalıkuşu. 2013 yapımından bahsetmiyorum. Kitap olan Çalıkuşu. 2013 yapımı dizi olarak güzel lakin keşke Çalıkuşunu Çalıkuşu olarak bıraksalarmış. Veya bağımsız olarak yayınlansaymış. Çalıkuşu. Benim en sevdiğim kitap. Nedenine hiç geçmeyelim çünkü sayfalarca bitmez.







4)Favori Erkek Karakterim: Yine mi? Hemen hemen tüm erkek karakterleri yazarlar özene bezene yaratsa da yine Melek'ten Alex başkadır. Soruyu okuduğumda aklıma gelen ilk erkek karakter oldu. Yerine göre davranan yeri geldiğinde sert, yeri geldiğinde kontrollü, yeri gelince romantik olan harika bir karakterdi bence. Anlatmak tekrar okumak istememe sebep oldu. Sıradaki!!!!
(Not: Yurtdışı kapağıdır.)







5)Favori Bayan Karakterim:Göçebe'den Göçer. Cidden zor şeyler başardı. Çok sevdiğim gir karakter.






6)Favori Okuma Saatim:Bana göre cevaplaması en kolay soru. Tabii ki gece. Herkes sessiz. Hayalet kasabalar gibi. Sokak lambasının ışığıyla. Mükemmel.








Şimdi en zor kısma geldik. 20 kişi etiketlemem gerekiyor. Gerçi 20 kişi olmayabilir. Olabildikçe çok kişiyi etiketleyeceğim.

Kitap Okuyan Solucan
Kitap Dedikodusu
Okuma Köşem
Fighting!!!
Kitap Tutkusu
Mavi'nin Kitapları
Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
Kitap Sayfaları
Kitap Delisi
Kitap Avcısı
Hayallerimde Saklı Gerçekler
Büyülü Ayraç
Geveze Kitap Kurdu

Ve tabii ki yapmak isteyen herkesi etiketliyorum. Dediğim gibi 20 kişi olmadı. Ben geç kaldığım için çoğu kişi etkinliği yapmış.

Sonraki postta görüşmek üzere.




3 yorum:

  1. Merhaba^^ Mimlenmişim çok teşekkürler :) En kısa zaman da bu harika sorulara cevap vereceğim^^

    YanıtlaSil
  2. mimi yeni gördüm en kısa sürede yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil