2 Ekim 2014 Perşembe

Kitap Yorumu: Cennet (Hale #3) // Alexandra Adornetto


Hale Serisini final kitabı Cennet ile finalledim. İlk kitap Hale'nin yorumunda pek beğendiğim bir kitap olmamıştı fakat 2.kitap Hades'i oldukça beğenmiştim. 3.kitap Cennet ise yine severek okuduğum bir kitap oldu.

Seri bittiği için cidden üzüldüm. Bethany, Xavier, Gabriel, Ivy, Molly onlara öyle alışmıştım ki kitap bittiğinde sanki benim için önemli insanları kaybetmişim gibi geldi. Hala harika diyebileceğim seviyede değildi ama yeterliydi. İyi ki okumuşum dediğim serilerden biri.

Kitapta Bethany karakter her ne kadar çok farklı bir tipleme olmasa da Xavier oldukça farklı bir karakter.  Pek çok kitapta olan bad boy değilde, daha samimi sıcak bir tipti. Açıkçası sonda Gabriel ve Ivy'nin tepkisini görmek isterdim.




Dikkat Yüksek Spoiler Uyarısı!!!

Öncelikle Xavier'in yarı melek yarı insan şeysi zaten tahmin ettiğim birşeydi. Melek olduğunu değil ama bir şeyler olduğunu tahmin ettim. Zaten hemen hemen hiçbir serinin sonunda kız ya da oğlan normal kalamıyor.

Ayrıca Molly, Gabriel ilişkisi çok havada bırakılmış. Wade'de öyle. Havada kalmış bazı şeyler vardı. Açıkçası yazarın unuttuğunu düşünüyorum. Mümkün mü ? Sanırım mümkün.

Spoiler Sonu





Hale'yi bitirirken zorlanmıştım ancak bu Cennet için geçerli olmadı. Cennet kısa sürede bitti. Kitapta Gabriel'a hayranlık duydum.
Açıkçası Jake'le ilgili bir misilleme bekliyordum. Ancak çok fazla olay olmadı. Açıkçası sonunu pek tatmin edici bulmadım. Biraz daha farklı bitebilirdi. Bu şekildeki sonlardan hoşlanmıyorum. Ama yinede okuduğum için mutlu olduğum bir seri. İyi ki tüm seriyi birlikte almışım da beklemek zorunda kalmadım. İlk olmasa da tercihleriniz arasında yer alabilir.

 Hale yorumum için buraya,    Hades içinse  buraya tıklayın.





4 yorum:

  1. Book Challenge Tag'ine etiketlendiin yaparsan sevinirim ^^ http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/10/etkinlik-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler en kısa zamanda yapacağım.

      Sil
  2. Selam! :D
    Seni mimledim. Belki bakmak istersin. Yaparsan sevinirim. ^^
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/10/mim-3-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Naz'lı Kitaplık da etiketledi. İkiniz adına da yapacağım :)

      Sil