16 Ekim 2014 Perşembe

MİM: Biraz Müzik Biraz Ben...

Bu etkinliğe mimlediği için Naz'lı Kitaplık'a çok teşekkür ederim.  Kısa kesiyorum.


1)Müzik denildiğinde akla gelen ilk kelime?
Müzik denildiğinede aklıma ilk olarak dans geliyor. Benim için dans ve müzik iç içe geçmiş. Dans müziğin görsel hali benim için.

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Hayır olmadı. Olmasın. Olacağını da sanmıyorum.

3)Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız fan dediğimiz türden yani?
Evet KARA ve SNSD'i çok severdim. Gerçi hala seviyorum ama maalesef KARA biraz dağılmış vaziyette. Benim sevdiğim KARA şimdiki değil. Bu gruğlara sevgim de fan derecesinde değil. Sadece seviyorum diyelim. 

4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Pek sık değil. Kitabı sessizlikte okumayı daha çok seviyorum. Ama gürülülü bir ortamdaysam. Gürültü yerine kulaklıklarımı takabiliyorum. 

5)Çok klasik ama sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
Bunun cevabı Naz'la biraz benzer olacak. Kafama göre takılırım. Rock, Pop, Slow...

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Arabesk. Üzgünüm bana uymayan bir tarz. Her türün kalitelisini dinleyebilirim ama arabesk. Hayır. Almayayım.

7)Size bir şarkıcı olmak isterseniz kim olmak istersiniz desem?
Hmm... Hiçbiri? Şarkıcıların özel hayatlarını pek takip etmem. Bu yüzden kim ne yaşamış pek bilmem.

8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi değiştirmek isterdiniz?
Ben şarkıların bir hikayeyi anlatmasını seviyorum. Türkçe şarkıların pek azında bu var. Sanırım bunu değiştirebilirim.

9)Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
Evet var! Ama söylemem. Çünkü dediğim gibi benim şarkım.

10)TV'lerde yayınlanan Talk Show'lar hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programalrdan bahsediyorum.
Televizyonla pek alakam yoktur. Televizyon konusunda asosyalim diyelim.

11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
Ben? Evet şarkıları ben söylememeliyim. Soruda ünlü sorulmadığı için bu soruya kendimi örnek gösteriyorum. 

Bende Kitap TiryakisiKitap Tanrıçası ve tabii ki yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

2 yorum:

  1. Ödül getirdim :)

    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/10/odullendim.html

    YanıtlaSil