26 Ekim 2014 Pazar

Yorum: Aşka Var Mısın? (Eversea #1)

   
   
                                           Aşk Hayattaki En Büyük Risktir.
       Owww! Yine çok geçe gelen bir yorum. Günlerdir aklımda ama üşengeçliğim tuttu. En sonunda hafta sonunu fırsat bilip oturdum bilgisayar başına. Herkesin bayıldığı bir kitap. Ee dolayısıyla benimde çok merak ettiğim bir kitap. Test kitabı bilmem ne derken araya kaynatıp aldım kitabı. Bu aralar kitap almama izin yok da.(Malum sıra sıra okunmamış kitap)

     Bu aralar bu tarz kitaplarla doldu her yer. Bir aralar vampirler çok meşhurdu ya şimdi Bad Boy'lar harika erkekler aldı onların yerini. Bu da o tarz bir kitaptı bu yüzden ilk başlarda tereddüt etsem de. Okumaya başladığımda o tereddütün yerini kocaman bir sırıtma aldı. Kitap genel olarak sıradan bir konuya sahip. Ultra süper bir oğlan ve sıradan kasabalı kız.
 
     Jack Eversea kadınların ayılığı bayıldığı süper yakışıklı bir aktör. Bir gün adı bir skandala karışıyor ve kayıplara karışıyor. Jack bir kasabaya geliyor ve burada asıl kızımız Keri Ann'le tanışıyor. Tabi arkadaşça başlayan ilişki sonralarda başka şeylere dönüşüyor.

    Keri Ann... Harikasın. Sevdim bu kızı. Ağzına geleni söyleyebilen bir kız. Bu da biz okuyucuların yüzüne sırıtış yerleştirdi.
     Kaplumbağalar kitapta ufak ve önemsiz bir yere sahip.

    Kitapta herşey dozunda kullanılmıştı. Aşk, arkadaşlık, cinsellik... Bu da kitabı güzel yapan etmenlerdendi. Yazarın dili çok farklı değildi. Ama sıkıcı da değildi. Akıcı, hoştu. Ama o sondaki klişe neydi yaa!! Ben bile yemem o yalanı. Hani her kitabın sonunda bir engel çıkıverir. Onu aşarlarsa mutlu olurlar falan ya hah işte yazar o engeli bulma işini aceleye getirmiş gibiydi. Ama onun haricinde vakit geçirebilmek için okuya bileceğiniz hoş bir kitaptı. Hele o kapak yok mu? Vuruldum. 2.kitabını heyecanla bekliyorum. Bu arada 2.kitabın adı 'Forever Jack'  Woohoo Yabancı yayınlarına teşekkür ediyorum ve yazımı sonlandırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder