19 Kasım 2014 Çarşamba

Cehennem Taşı /Elle Jasper

Merhabaa!!! Nasılsınız? Hayır cidden soruyorum hayat nasıl gidiyor. Aşağı yorum bırakabilirsiniz. Valla benim bu aralar süper. Sanırım yazıya girişimden de anlamışsınızdır. İlk sınavlar bitti ve 15-20 gün gibi bir aralığım var gerçi okul falan hala çok boş olmasam da sınav derdi birkaç haftalığına yok. Neyse gelelim kitabımıza

    Cehennem Taşı uzun zamandır okumadığım yaratıklarla ilgili. Vampirler... Evet bir ara çok moda olduysa da şu anda piyasadan çekilme kararı aldılar sanıyorum. Şu sıralar daha çok melekler, uzaylılar ve bad boylar moda oldu.
    Her vampir kitabını Alacakaranlık'la bağdaştıran biri değilimdir pek karşılaştırmasını da yapmam ancak bu kitap ciddi manada Alacakaranlık'ı çağrıştırdı. Halbuki karakterler vs. çok farklı. Ama sanki yazarın esin kaynağı oymuş ve farklılık katmak için karakterlerini yeniden yaratmış gibi geldi. Konudan bahsederken sanırım benzerlikleri farkedersiniz.

    Riley harika bir dövme sanatçısıdır. Bir gün kardeşi bir vampir tarikatı tarafından ele geçirilir. Riley kardeşini kurtarmak için Dupre ailesiyle işbirliği kurar. Tabii yakışıklı vampirimiz Eli Dupre'dir. Ancak Riley'nin kanı farklıdır. Bu da diğer vampirler için ziyafet demek.
Sanırım benzerliği az çok anlamışsınızdır. Kitapda bazı sahnelerin zorlama olduğunu hissetsem de okunabilecek hoş bir macera.

   Yazarın dili hafif, akıcı. Özellikle okuduğum bu yoğun zamanlarda beni yormadı. Kısa zamanda da bitti. Hatta serini  2.  ve 3. kitapları bile çıkmış. Karanlığın Ateşi ve Kana Susamış. Bir an önce alıp okumak istesem de ne zaman sıra gelir hiç bilemiyorum.

  Neyse yine çok konuştum. Sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder