25 Kasım 2014 Salı

Şahmelek /Merve Akıncı

                                       " Sana aşık olacağım... Sen beni sevmek zorunda değilsin. 
                                                            Ama ben senin  olacağım..."

Merhaba!! Az önce gerçekten güzel bir kitap bitmiş bulunmakta. Wattpad kullananlar orada görmüş olabilirler. Özellikle bu dönemler Wattpad hikayeleri sık sık kitap olarak yayınlanmakta. Şahmelek Wattpad'den okuduğum bir kitap değildi.  Geçen postumda yazdığım KitapSihirbazı'nın 9.90 kampanyasından aldığım bir kitaptı. Özellikle kapağına vuruldum. Gerçekten güzel bir kapağı var.

Kitaba gelirsek İde yani başkarakter kızımız dik başlı, inatçı bir kızdır. Ailesi kızkardeşi Sıla'nın tedavisi için Amerika'ya giderler. İde ise bir tanıdıklarının çalıştığı villada kalmaya başlar. Tabi evin oğlu Aslan da vardır. Aslan soğuk, ilgisiz tavırlarıyla İde'yi kendine aşık etmeyi başarır. İde ise bu soğuk adamın kalbindeki buzları eritmeye çalışır.

 Öncelikle kitabın arka konusunu okumanızı tavsiye etmem. Özellikle son paragrafta inanılmaz bir spoiler yiyorsunuz. Klişeler vardı doğal olarak. Hatta artık bazı şeylere klişe gözüyle bile bakmıyorum çünkü olması gereken şeyler. Kitap şaşırtacak süprizlerle dolu değildi ama gerçekten okuması çok zevkliydi.

  Özellikle ilk sayfalar ara ara kitabı yüzüme kapatıp sırıtmama engel olamadığım da doğrudur.
  Kitap boyunca çok güzel alıntılar sayfaları dolduruyor.

“Çalıyordum çünkü piyano benim yalnızlığımın sesiydi. Bir imdat çağrısı... Bu... Sesimi duyurabilmenin bir yoluydu benim için. Haykırışlarımdı. Ve sen..Sen beni duydun. Çaldığım her notanın altında yatan o umut edişi hissettin. Bir tek sen..."
                                        

"Nasıl kazandın biliyor musun? İşte buradan gelen koku yüzünden kazandın. Dikkatimi dağıttın küçük kız... Zaferini nilüfer çiçeği ve yasemine borçlusun."




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder