13 Kasım 2014 Perşembe

TÜYAP Ganimetleri & Kitap Sihirbazı Alışverişi




Merhabaaaaaa!!!! Haaarika bir post olacak bu.  Tüyap'tan harika kitaplar aldım. Sınav haftasına denk geldiği için biraz zorlandım ama tabii ki gitmekten vazgeçemedim. Pazar günü gittim. Tüyap'da gerçekten güzel indirimlere denk geldim. Geçen seneye göre çok daha iyiydi.
İçeri girer girmez gözüm Dex standını aradı. Her yıl yaptıkları harika indirimler beni çok memnun ediyor. Aslında sonlara doğru tekrar uğrayacaktım fakat o yorgunlukla tamamiyle aklımdan çıkmış.
                                                     

                                                          İşteee harika Dex'lerim!!


 

Parodi Yayınları'nın tüm kitapları 10 liraydı. Bende D&R fırsatında kaçırdığım Nefes Serisi'ni alıverdim.  Çürük ve Harabe ise bir anda aldığım bir kitap oldu.


Asi Melekler ve Sıcak Bedenler Doğan Kitap standında sadece 5 liraya aldığım kitaplardı. Zaten listemde vardı ama bu kadar uygun beklemiyordum. Sağ alttaki ise Agatha Christie'den Ölüm Çığlığı. Sahaflarda buldum. Ciltli olmasına baaayyıldımm!!



İşte özellikle pazar günü gitme sebebim Tess Gerritsen'den imza almaktı. O kadar sıra vardı ki yalnızca 2 kitap imzatabildik.





Vee son olarak Kitap Sihirbazı'ndan aldıklarım.Tüyap'tan birkaç gün sonra aldım. Bugün elime geçtiler. Pek çok kitap 9.90. Hala devam ediyor. Bir göz atın derim.

İştee bu kadaarr! Birde Kuşatma Ve Fırtına vardı fakat resimlere eklemeyi unutmuşum.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...













2 yorum:

  1. Gerçekten harika bir post olmuş canım :) Çok güzel kitaplar almışsın. Bir de Tess imzalı kitaplar... Hepsini keyifle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O Tess'ler için ne bekledim ama...

      Sil