8 Şubat 2015 Pazar

KVBT 4.Tur 3. Gün | Masum Koza |Özge Erkin| Müzik Listesi


   Evet turumuzun 3. gününden herkese merhaba. Önceki yazımda yorumunu yaptığım Masum Koza'nın (tık tık) bu yazımda sizler için okurken dinleyebileceğiniz şarkıları listeledim.
Kitap bana ilginç bir biçimde sonbaharı çağrıştırdı. Kitabın ağır hüzünlü tarafından dolayı olabilir.

   Ben kitapta aşk kısmından çok dram kısmını aldığım için parçalar pek bir hüzünlü oldu sanki.
 
  Bazıları benim uygun bulduğum bazılarıysa kitapta geçenler.

  İşte kitabı okurken dinlenebilecek parçalar;

Mariah Carey- My All (Tabii ki bu şarkı olmazsa olmaz.)
Gökhan Türkmen- Sen İsen         
John Mayer- Slow Dancing In a Burning Room
Duman- Malankoli
Mabel Matiz- Yaşım Çocuk
Lucia- Me Over You
Lucia- Silence
Sia- Big Girls Cry (Özellikle Hayal'i yansıtıyor.)

Facebook sayfamızda çekilişle 2 kişiye hediye ediyoruz. Katılmak için tık tık.


1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve takipteyim :) Bana da beklerim..Sevgiler...

    YanıtlaSil