2 Nisan 2015 Perşembe

KVBT 6.Tur 2. Gün| İstanbul - Tuğba Sayın | Yorum




    Merhaba! 6. tur kitabımız İstanbul! Eminim ki pek çoğunuz duymuştur. Hatta okumuş olabilirsiniz.
İstanbul Wattpad'den çıkan bir kitap. Evet bu aralar çok fazla Wattpad'den kitap çıkıyor. Hatta pek çok zaman özgünlüğe, akıcılığına bile bakılmadan basılıyor. Ancak kesinlikle İstanbul onlardan değil. Kitap olarak basılmadan önce Wattpad üzerinden takip ediyordum. -ki ben Wattpad'den pek kitap takip etmem- Kitap olacağını öğrendiğimde çok sevindim. Hele turunu Vampirler olarak bizim yapacağımızı öğrendiğimde havalara uçtum.

    Dediğim gibi daha önceden okumuş olmama rağmen sıkılmadan tekrar okudum. İsterseniz kısaca kitaptan bahsedelim.

    Mina ve Kamer metrobüste tanışırlar. Daha doğrusu pek tanışma denemez karşılaşma diyelim. Mina'nın sakarlığıyla çantasının fermuarı Kamer'in montuna takılır. Tabi tesadüfler bu kadarla kalmaz. Mina'nın başına daha pek çok şey gelecektir. İlk kez aşkı tadacak, yeni dostlar edinecek, hatalar yapacaktır. Fazla bahsetmek istemiyorum okuyup kendiniz öğrenin derim.

    İstanbul'un en sevdiğim yanı bir miktar gerçek hayata uyarlanması. Yani kabul kimse bu kadar tesadüfe maruz kalmaz ancak kitapların büyük çoğunluğu tesadüflerden inşa edilmiyor mu zaten?
Demek istediğim diyologlar hayattan kesitler gibi hissettirdi. Şu sıralar çok popüler konumda olan 'Bad Boy'lar bu kitapta yok mesela. Karakterler daha normal. Kamer ailesiyle yaşayan normal bir genç mesela. Tamam belki fazla yakışıklı, fazla mükemmel, kimi zaman fazlaca kaba olabiliyor ancak o normal.

    Yazarın dili çok sade cümleler fazla basit ancak bu akıcılığını etkilemiyor. Kesinlikle bir çırpıda bitirebileceğiniz bir kitap.

     Son olarak tur için desteklerinden dolayı Fenomen Kitaplar' a, böyle güzel bir kitap için Tuğba Sayın'a teşekkür ederiz.

    Eğer sizde bu sıcak kitabı okumak isterseniz facebook sayfamızdan (tık tık) veya aşağıda Rafflecopter'dan katılabilirsiniz.















1 yorum:

  1. İstanbul'u ben de büyük bir zevkle wattpadden takip etmiştim ve son bölümde "keşke bitmeseydi" dediğim kitaplardan kendisi. Yazarı hem konu hem de anlatım olarak çok başarılıydı su gibi aktı geçti bölümler :)

    YanıtlaSil