18 Nisan 2015 Cumartesi

KVBT 7.Tur 4.Gün | Kayıp Yüzlerin Fısıltısı - Iris Johansen | Yorum


Turumuzun 4.gününden herkese merhaba! Tur kitabımız Martı Yayınları'ndan Kayıp Yüzlerin Fısıltısı.
Doğrusu ben fantastik bir kitap bekliyordum. Polisiye olması beni şaşırttı. Gerçi paranormal olaylar da yer almıştı fakat teknik olarak bir gerilim romanıydı. Kısaca kitaptan bahsedelim.
    Baş karakterimiz Eve, kızı Bonnie'yi kaybettikten sonra kimliği belirsiz kişilerin yüzlerini yeniden yaparak, onların kimliğinin belirlenmesine yardımcı olan bir adli tıp heykeltraşı olur. İşine dört elle sarılır ve hatta yeniden oluşturduğu kafataslarına isimler koyarak aralarında bir bağ oluşturur. 
    Eşi Joe ve evlatlık kızı Jane hayatlarını Eve'ye adamışlardır. Yanından bir an olsun ayrılmadan onu canları pahasına korumaya almışlardır. Fakat bilmedikleri şey birinin yalnız kalmasını çok istediğidir ve bunun için Eve'nin etrafındaki insanları bir bir engeller. 

    Kitapta en sevdiğim şey paranormal olaylara yer verilmesi. Caleb'in yeteneği, Bonnie'nin rüyalara girmesi, Margaret'in yeteneği ve Kevin olayı. 
    Fazla spoiler vermemek için detaylara girmiyorum. 
    Eve son derece güçlü bir karakter ve kitapta da sık sık vurgulanmış. Güçlü karakterleri seviyorum. Doane ise çözemediğim bir karakter. Tuhaf bir hayranlık. 

    Kitapta aklıma pek çok şey takıldı ve öğrendim ki Kayıp Yüzlerin Fısıltısı bir serinin 16. kitabıymış. Evet öğrendiğimde şok oldum gerçekten. Fakat seri içerisindeki bir üçlemenin de ilk kitabıymış. 
    Genel olarak çok sıkıntı yaşamadım ancak bir kaç soru havada kaldı. Tabii üçlemenin ilk kitabı olmasının da payı büyük. 
    Hele o son. Sanki arka sayfada devam ediyormuş gibiydi. Fakat arka sayfanın bomboş olduğunu görünce bir an kaldım. 2. kitabını da merakla bekliyorum. 
 Son olarak desteklerinden dolayı Martı Yayınlar'na teşekkür ederiz.
 Vee çekilişimize katılmadıysanız Facebook sayfamızdan veya rafflecopterdan katılabilirsiniz.







a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder