29 Nisan 2015 Çarşamba

KVBT 8.Tur 3. Gün | Eylül -Elif Melissa | Yorum + Wattpad Yorumları




      Merhaba! Bu seferki tur kitabımız Wattpad’den çıkmış bir kitap. Eylül...
Okumayı Wattpad üzerinden okumak istiyordum fakat fırsatım olmamıştı. Kitap olarak basıldı ve okumak şimdiye kısmetmiş. 

       Konudan az çok haberdar olsam da kitabın daha duygusal cümlelerle yazılmış bir kitap olduğunu düşünmüştüm fakat tahmin ettiğim kadar duygusal bir kitap değildi.
Kısaca konudan bahsedecek olursak Eylül sıradan bir genç kızdır ve sevgilisiyle buluşmaya gider. Fakat Uğurcan beklemediği bir biçimde ondan ayrılır. Eylül yıkılır ve uzun bir süre odasından çıkmaz. Daha sonra ailesiyle kısa bir tatile çıkacaklarını öğrenir fakat Eylül pek hevesli değildir. Çünkü Uğurcan’ın evi de oraya çok yakındır ve muhtemelen karşılaşacaklardır. Fakat direnemez ve tatile giderler.

      Birkaç gün sonrasında çiftimiz dayanamaz ve barışmaya karar verirler. Geçen ‘romantik’ sayfalardan sonra dönüş vakti gelmiştir. Fakat Eylül ve ailesi kaza yapar. Kaza sayesinde Eylül’ün beyninde tümör olduğu fark edilir ve yapılması gereken ameliyat sonucunda Eylül’ün hafızasını kaybemesi muhtemel sonuçtur. 

     Tabii bu haberi alınca Eylül’ün en yakın arkadaşı Özge ve Uğurcan başta olmak üzere yıkılırlar. Tabii bu kaza ve Eylül’ün kaybettiği hafızası çok daha karışık durumlara yol açacak kitabımızın temelini oluşturacaktır.

    Benim görüşlerime gelecek olursak ben Eylül’ü sevmediğimi belirtmeliyim. Fazlasıyla zayıf bir karakterdi bence. Kitap boyunca kendiyle çelişmesinden pek hoşlanmadım. Düz bir rotası yok gibiydi. Fazlasıyla çocuksu tavırları varken bir anda 180 derece dönerek ‘kötü kız’ rollerine bürünebiliyordu.

    Öte yandan Uğurcan’ı sevdim. Özellikle gönderilen mektuplar en sevdiğim kısımlardı sanki o mektuplar gerçekten başkası tarafından kaleme alınmış gibiydi. Çok içten kurulan cümleler vardı.
Yazarın dili insanı hiç sıkmadan okutuyor. Ancak mektuptaki cümlelerin aksine günlük bir dille yazılmış. Sanırım kitaptaki akıcılığı sağlayan buydu. Kimi zaman duygulara fazla yer verildiğinde akıcılık bozulabiliyor. 

     Yaklaşık 230 küsürlü sayfalarda kitap aniden hava değiştiriyor ve birden Amerikanvari bir havaya bürünüyor. Gerçi Amerika’da geçen kısımlar olduğu için de olabilir.
Ben romantik kitaplardan hoşlanmam. Okurken sık sık göz devirir ‘hadi ordan’ gibisinden tepkiler veririm. Fakat kimi insanlar bu tarz şeyleri çok sever ve bu tarz filmleri kitapları bir bir devirir. (Zira arkadaşımdan biliyorum.) Bu kitapta da bol miktarda romantizm vardı. Bu nedenle göz devirerek okuduğum yerler oldu. Ama yukarıda söylediğim gibi romantizm seven biriyseniz kitaba yapışarak okuyabilirsiniz.

     Cidden güzel vakit geçirmenizi sağlayacak bir kitap fakat yukarıda saydığım gibi bazı eksiklikleri var. Kapağını çok beğendim. Wattpad kapağı da çok güzeldi şimdi ki de ayrı bir hoş. Renkler kimine cıvıl cıvıl neşe hatırlatırken kimine hüznü hatırlatıyor. Sevdim.
Birde kitabımızın ilk okuyanların yorumlarını alalım. İşte Wattpad yorumları ;








Veee son olarak kitabımızı 3 kişiye çekilişle hediye ediyoruz. 1'i facebook sayfamızdan (tık tık) biri instagram hesabımızdan (tık tık) biri de aşağıdaki rafflecopter linkinden. Katılmayı unutmayın.

Desteklerinden dolayı Fenomen Kitaplara çok teşekkürler...







a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder