8 Nisan 2015 Çarşamba

Sonsuz Arzuya Uyanış - Alma Katsu |Kitap Yorumu

    
   
     Uzun zamandır blog turlar hariç yorum giremediğim için yazmayı özlediğimi farkettim. Sınavlar dolayısıyla okuduğum kitaplarını yorumunu giremediğimden fazlaca birikti. Sonunda boş zamanımdan fırsat bilerek hemen klavye başına oturdum. 

    Sonsuz Arzuya Uyanış kapağına vurularak aldığım bir kitap. Siyah ve mavi renklerini çok severim ve ikisi bir arada olunca haliyle ilgimi çekti. Kapağın gotik havası son derece dikkat çekici ve içerikle de bir o kadar uyumlu.

    Kitabın içeriğinden pek bahsetmek istemiyorum. Sadece harika bir fantastik roman olduğunu bilmelisiniz. Karakterleri sevmesem de kendi doğrularıyla ilerleyen sabit karakterlerdi. 
Lanny'e fazlaca üzüldüm. Jonathan'dan ise nefret ettim. Lanny'nin sadakati beni afallattı. Bu kadar da olamaz dediğim doğrudur. Ancak yaptığı her hareket kendi karakteri doğrultusunda olduğundan rahatsız olduğumu söyleyemem. Karanlık havası ve akıcı anlatışı kitabı su gibi akıttı. Yoğun sınav dönemimde bir çırpıda okudum. 

   Sonsuz Arzuya Uyanış yıllar öncesiyle günümüz arasında mekik dokuyan, ihanetin ve sadakati bolca barındıran merak uyandırıcı bir roman.

Kitap bir üçlemenin ilk kitabı. Diğerlerini okumayı da heyecanla beklesem de şu sıralar pek mümkün görünmüyor.


2 yorum:

  1. Fantastik romanları severim. Deneyeceğim :)
    Takibe aldım, Bana da beklerim
    http://biraltibirsifir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin :) Hemen ziyaret ediyorum :))

      Sil