9 Temmuz 2015 Perşembe

Benimle Kal | Nefes Serisi 2.Kitap - Rebecca Donovan | Kitap Yorumu

 
"Hayatın anlamını istediğin kadar sorgulayabilirsin, ama şunu bil ki benim anlamım sensin."

    Kitap fuarından Nefes Serisi'nin 3 kitabını da birlikte almıştım. Seveceğimden emindim. Nitekim öyle de oldu.

    İlk kitap Tut Elimi'yi çok sevmiştim ve biraz ara verdikten sonra Benimle Kal'ı da okudum.
Konusuna girmeye çok gerek yok. Zaten ilk kitabın devamı. Bu yüzden de ilk kitabı okumayanlar için ufakcık minikcik spoilerler bulundurabilir benden söylemesi.

    Emma'nın hayatı kaldığı yerden devam ediyor. Bu kitapta Emma annesi Racher'ın yanına taşınır. İlk kitaptan Rachel'ın bir alkolik olduğunu biliyorduk. Bu kitapta bunu dibine kadar öğreniyor ve Emma'ya bir kez daha acıyoruz.

   Emma hakkında ne düşündüğümden tam olarak emin değilim. Yaşadıkları gerçekten çok zor şeyler. Gerçekten kimi zaman güçlü biri olduğunu düşünüyorum. Ama kimi zaman öyle aptalca şeyler yapıyor ki kitabı fırlatmak istiyorum. Tabii kitap sevgim buna el vermediğinden homurdanmakla yetiniyorum.
   Sürekli saçma sapan düşünceler içinde yok Evan'ı  hak etmiyorum, yok hiç doğmamalıydım falan filan... Bu tarz fikirler kitapalrda hoş olabiliyor ancak bir yere kadar.

   Kitap boyunca Emma'yı bir şekilde idare ettiysem de sonunda ciddi manada sövdüm. durduk yere iş çıkarıyor, Evanla olan ilişkilerine engel koyuyor.

   Evan. Evet Evan... Harika çocuğumuz. Pek çok kitabın aksine kötü çocuk havasında değil Evan. Son derece fazla arkadaşı olan, sporla ilgilenen, nazik, kibar, yakışıklı genç çocuğumuz. Evan'ı gerçekten seviyorum. Zaten bu özelliklere sahip olan herkes sevilir.

   Birde bu kitapta karşımıza çıkan Jonathan var. Rachel'ın yaşça küçük erkek arkadaşı. Olaylara dahil olduğu ilk anda bu kitaptaki rolünü çoktan anlamıştım. Bu konuda beni pek şaşırtmadı.

   Rachel ise sanırım kitaptaki en sevmediğim karakter oldu. Bir annenin -hatta anneyi bırakın normal bir insan bile- bu tarz şeyler yapması rahatsız ediciydi. Emma gerçekten iyi dayandı. Gerçi başka bir çaresi de yoktu zaten.

   Keşke Sara ve Evan'ın ağabeyi Jared'e daha fazla yer verilseydi.

    Yine araya sokacağım bir kaç kitabn ardından 3. kitap Aşk Yakar'ı okumaya başlayacağım.
Peki siz bu seriyi okudunuz mu? Yorum kısmına birkaç satır da siz yazmayı unutmayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder