25 Temmuz 2015 Cumartesi

Kağıttan Kentler - John Green | Kitap Yorumu



 

    Kağıttan Kentler!!! Okumak için aklımda olan ama çok uzattığım kitap. Herşeyi sürekli ertelediğimden annemin benim için sıkça kullandığı bir söz vardır. Burada söylemek istemiyorum ama yumurtalarla ilgili bir söz.

    Filmi 24 Temmuzda çıktığını öğrenince hemen Kitapyurdu'ndan sipariş verdim ve salı günü elimdeydi. O birkaç gün içinde okudum ve filmini izledikten sonra yorumunu girmeye karar verdim.

    Klasik John Green üslubuyla yazılmış bir kitaptı. gerçekten akıcı, eğlenceli ve farklı karakterlerden oluşuyordu.
Kağıttan Kentler'i okumaya başladığımda konusu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Ve tahminlerimden çook daha farklı bir kitapla karşılaştım. Bu demek değil ki beklentilerimi karşılamadı. Aksine oldukça hoştu. Sadece düşündüğüm gibi değildi işte...

Sonu beni pek tatmin etmedi. Biraz aç bıraktı.
Güldüğüm kısımlar da oldu. Genel olarak sevdim bu kitabı.

                                                         (İşte bazı yurtdışı kapakları)

    

    Filmine çok değinmek istemiyorum. Hala 'kitabı filminden daha iyidir.' kuralı geçerliliğini koruyor. Ancak fena bir uyarlama değildi. Tabii bazı kısımlar çıkarılmış ve değiştirilmiş ancak bu zaten beklenilen bir durum. Özellikle market sahnesinde eğer haberiniz yoksa çok şaşıracağınız bir şey olacak. Bu küçük jest çok hoşuma gitti. Salondakiler de sevmiş olacak ki şaşkınlık nidaları yükseldi.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder