14 Temmuz 2015 Salı

Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt | Kitap Yorumu



    Mükemmel bir kitabı bitirmiş bulunmaktayım. Uzun zamandır okumak istediklerim arasındaydı ve rafımdan bana bakıyordu. Tuhaf bir biçimde hem beklentilerim yüksekti. Hem de hayal kırıklığına uğrayacak bir his vardı içimde.

   Ama harikaydı. Yani bu kitabı başka hangi kelimelerle anlatabileceğimden emin değilim. Kitap pek çok kişi için ağır denilecek bir şekilde ilerliyor. Bu nedenle bazıları sıkılabilir. Ancak o ağırlığın ayrı bir güzelliği vardı.

  


    Kurtlara Söyle Eve Döndüm aşkı o her filmde ve kitapta gördüğümüz klasik tariflerden alarak bambaşka bir boyuta sokuyor.

   Bazıları bu kitabı bu kadar etkileyici bulmayabilir. Abartıldığını, abarttığımı, düşünebilir. Ancak bence abartılı betimlemelerden uzak olup insanı derinden etkileyen bir romandı.
   Bazı kişiler June'un dayısına karşı duyduğu hisleri yanlış bulabilir. Ancak bence bu klasik bir aşk tarifi değildi. Aşkın farklı bir boyutunu gösteriyor.
 

  Bu yazıyı fazla uzatmak ve her kitaba yaptığım gibi konusundan bahsetmek istemiyorum. Sadece hayatın içindeki fark etmediğimiz şeyleri fark etmemizi sağlayan muhteşem bir kitap olduğunu bilmelisiniz.

  

2 yorum:

  1. muhteşemdi.ben ilk okuyanlardanım.sonunda hüngür hüngür ağlamış ve bu saf sevgiye hayran olmuştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Kesinlikle İNANILMAZDI.

      Sil