11 Ağustos 2015 Salı

Buz Kapanı (Karanlık Zihinler #2) - Alexandra Bracken | Kitap Yorumu


Kabullen, Uyum Sağla, Harekete Geç...

   Buz Kapanı'nı, Karanlık Zihinler'in hemen ardından sipariş etmiştim ve kargom elime ulaşır ulaşmaz da okumaya başladım.

   İlk 100- 130 sayfasında olaylara girmekte çok zorlandım. 2 kez okuduğum kısımlar dahi oldu. Fakat bu kitaptan mı yoksa benden mi kaynaklı emin değilim. Neyse ki o sayfalar geride kaldığında inanılmaz büyük bir hevesle okudum. Karanlık Zihinler kadar güzeldi ve sonu da en az onun kadar merakta bırakarak bitti.
   Bu yazar kesinlikle meraktan öldürecek beni. Bir an önce 3. kitap çıksın lütfeeenn!!!

İlk kitabı okumayanlar için SPOİLER içerir!!!

     Bildiğiniz gibi Karanlık Zihinlerin sonunda Ruby, Liam'ın hafızasını silmek zorunda kalmıştı. (Her ne kadar Ruby'e kızsam da mecbur olduğunu biliyordum. Kendince haklıydı.) Buz Kapanı'nında Ruby Birlik'e katılır ve Cate, Ruby'i küçük bir grubun lideri yapar. Öyle ya da böyle diğer üyelerle idare etse de Vida tam bir baş belasıdır. Ruby'den adeta nefret eder ve her daim kavga için hazırda bekler. Gerçi Vida sadece Ruby'e değil herkese karşı kavga çıkarmayı seviyor.

   Birde Julie var. 15 yaşında olmasına rağmen davranışları 12-13 yaşlarını andırıyordu. Tabii yine de sevdiğim karakterler arasındaydı ancak yaşı büyük olmamasına rağmen yine de yaşına uygun davranmıyordu. Kendisi çabuk panikleyen, duygusal, duygularını uçlarda yaşayan bir karakter.

    Birlik'te geçen günlerden sonra Cole, IAAN'ın kaynağını içeren gizli bir bilgi olduğunu ancak flash içerisindeki dosyanın ufak bir karışıklık sonucunda Liam'da olduğunu Ruby' e anlatır. Hastalığın kaynağını bulmak için Ruby Birlik'ten kaçar.

Spoiler Sonu

    Daha fazlasını anlatmak istemiyorum çünkü eğer başlarsam durabileceğimi sanmıyorum ve eğer durmazsam çok büyük spoiler yiyebilirsiniz. O nedenle kitap içeriğini burada bırakıyorum.
Eğer bir distopya severseniz MUTLAKA okumalısınız. Çok büyük bir ihtimalle seveceksiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder