1 Ağustos 2015 Cumartesi

Kötü Kızlar Ölmez - Katie Alender | Kitap Yorumu


    Kötü Kızlar Ölmez kapağına tutularak aldığım bir kitaptı.  Konusu hakkında en ufak bir fikrim yoktu ki aldıktan sonra korku- gerilim türünde olduğunu öğrendim. Bu benim için iyi bir durum çünkü hemen hemen hiç korku kitabı okumadım ve korkuyu seviyorum.

    İlknokta'dan %50 indirimle aldım. İlknokta'da Yabancı Yayınları genelde yüksek indirimlerle satılıyor. Kitapların hasarlı geldiğini söyleyenler oluyor ama neyse ki sağlam bir şekilde elime ulaştı. Kapağı bilerek mi böyle yapıldı acaba diye  merak ettim. Renk tonu korku türüne tamamen ters ancak ilginç bir biçimde çok yakışmış. BA-YIL-DIM. Üstelik ciltli olması da ayrı bir güzellik.

    Kitaba gelirsek Alexis asosyal, kendi halinde takılan, asi bir gençtir. Üstelik saçları da pembe. :D Kasabanın en ürkütücü evinde oturmaktadır. Bir gün oyuncak bebek takıntısı olan Kasey garip davranmaya başlıyor. Evde bazı garip olaylar oluyor ve olay başlıyor.

    Kesinlikle akıcıydı ve kısa bir sürede bitiyor. Zaten 278 sayfalık bir kitap. Kitabı sevdim. Ancak bazı kısımların klişe olduğunu kabul etmek gerek hatta spoiler vermeden ifade etmem gerekirse o kolye ve ışık olayında çok güldüm.

    Zaten kolay kolay korkan biri değilim belki de bundan dolayı korkmadım. Ürpermedim bile. Tabii eğer kolay korkan biriyseniz belki ürkebilirsiniz. Ama pek korkunç bir kitap değildi.

Yabancı Yayınları'nın youtube kanalındaki tanıtım videosu
 
 
 

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yorumunu geç gördüm ne yazık ki :/ Korku demeyelim de gerilim diyebiliriz :)

      Sil
  2. O kısım benim içinde saçma gelmişti. :)

    YanıtlaSil