14 Ağustos 2015 Cuma

KVBT 10.Tur 2. Gün| Sağdıç- Jennifer l. Armentrout | Yorum + Goodreads Yorumları + Çekiliş



Kitap Vampirleri'nin 10. turundan herkese merhaba!
Öncelikle desteklerinden dolayı DEX Yayınları'na teşekkür ediyoruz.
Sağdıç'ın turunu aldığımızı öğrendiğimde çok mutlu olmuştum ve beklentilerimi yükseltmiştim. Eh malum yazarı oldukça seviliyor...

Maddie çocukluğundan beri ağabeyinin en yakın arkadaşlarından olan Chase'e abayı yakmıştır. Fakat Chase Maddie'den hoşlansa da babası gibi biri olmak istememektedir.  Madison'u üzmekten de çok korkmaktadır. 
Yıllar önce yaşadıkları bir olay sonucunda ilişkileri kötüye gitmiş, araları açılmıştır. Fakat Maddie'nin ağabeyinin düğünü onları sağdıç ve nedime olarak bir araya getirecektir.

Çok büyük beklentilerle başlamıştım ancak ne yazık ki beklentilerimi karşılamadı. Kötü diyemem zaten 167 sayfalık incecik, birkaç saatte biten bir kitaptı. Ancak olayların gidişatı, yaşananlar çok tahmin edilesiydi. Hatta yer yer klişeye bile kaçtı.

Keşke yazar babası ve Chad hakkında biraz daha bilgi verseydi. Chad'i Chase'den daha çok sevdiğim doğrudur.

Eğer 'reading slump' gibi bir olaydaysanız sizi çıkaracak bir kitap. Okurken eğleneceksiniz. Ve eğer aşk kitaplarında klişeyi seviyorsanız kitaba bayılabilirsiniz bile.



İşte Goodreads yorumları (Bazı yorumlar kısaltıp, spoiler olabilecek kısımları çıkardım.)


Wow tam şu an azınlığın içindeyim ve bu hiç eğlenceli değil. Şunu söyleyeyim ben Jennifer'ın yazım tarzını özellikle Obsidiyen'i okurken eğleniyorum. Ayrıca ben şehvetli aşkları seviyorum.
Ancak ne yazık ki daha önce hepsini okumuş gibi hissettim.
 
 
 
 
 
 
 
   Ben sadece ilk yetişkin romanımı okudum ve bunu bilmiyordum. Tamam, kitabın adından bunu tahmin etmeliydim. Ama lütfen benim nedenlerim hakkında konuşmayalım, ben bu kitabı tartışmak istiyorum.
...
Okuduktan sonra gözlerim, yaşlarıyla doluydu. Tanrım, ne kadar bebekçe. Ama bayıldım. Hele son 10 sayfa  "Neler oluyor? Aman Tanrım o bir deli... Bitti mi? O yapmadı. Ama hayır, o da yapmadı. Huh, kafam karıştı."
 
 
 
 
 
 
 
Bu yazarı sevdim. Cesur...
 
 
 
 
 
 
 
5 koca yıldız =)
Sevgili bayan Armentrout,
Sen bir dahisin. Bu deli yeteneği değil de ne?!! Bu kitaba kesinlikle BAYILDIM BAYILDIM BAYILDIM. Umarım günümüz yetişkin kitapları yazmaya devam edersin. Çünkü bu göz kamaştırıcıydı.
 
 
 
Son olarak Vampirler sayfamızda Sağdıç 1 kişiye hediye. Çekilişe katılmak için buraya tıklayın.
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder