25 Ağustos 2015 Salı

KVBT 11.Tur 2. Gün | Hiç Hesapta Yokken - Sydney Landon | Yorum



   Yepyeni turumuzdan herkese marhaba! Öncelikle Nemesin Yayınları'na katkılarından dolayı teşekkür ederek başlamak istiyorum.

  Hiç Hesapta Yokken konusuyla çok da farklı olamayan bir kitap. Olayın gidişatını baştan neredeyse baştan sona tahmin edebildim. Bu da benim için şaşırmaya yer bırakmadı. Ancak bu kitapta olay gidişatından çok karakterler önemliydi benim için. Ancak karakterleri şimdi değil 5. gündeki karakter tanıtımı görevimle yapacağım. Bu yüzden şimdilik karakterlerde derinlemesine inmeyeceğim.

   Her zamanki gibi kısaca konusundan bahsedeyim. Suzy, hayatı boyunca ailesinden sevgi görmemiş, yalnızca ihtiyaçları karşılanarak yaşamış biridir. Lise yıllarından beri birlikte olduğu sevgilisi Jeff'in onu aldattığını öğrendiğinde yıkılır ve kimseye güvenmeme kararı alır. Tabii şirketin yeni ortağı Gray olaya karıştığında sözünü ne kadar tutabilecektir?

  Gray, yaklaşık 1 yıldan beri Suzy'nin peşinden koşmaktadır. Gray'in deyişiyle Suzy'de saklamaya çalıştığı yumuşak, merhametli bir kadın vardır.

  Bana göre eğlenceli bir kitaptı akıcı ve komikti. Kısa sürede bitebilecek bir kitaptı.

  Özellikle konuşmalar çok komikti ve kitabı okurken sık sık kıkırdadığım doğrudur.

  Ara sıra gözüme batan bir şey vardı ki o da kitabın 3. kişi ağzından anlatılması. Genelde bu beni çok da rahatsız etmez ancak Hiç Hesapta Yokken keşke karakter ağzından anlatılsaydı. Birde erotik kısımlar. Gerçi çok fazla erotik sahne yoktu ancak olan kısımlar benim için detaylıydı. Aslında pek rahatsız olan biri değilim ancak nedenini bilmeden normalde kayıtsız kaldığım durumlar bu kitapta aktif oldu.

  Eğer bu aralar ağır kitaplar okuyorsanız araya koyabileceğiniz ve okurken eğleneceğiniz bir kitap.

  Kaç puan vereceğim konusunda çok kararsız kaldım ve ilk kez buçuklu puan kullandım.
 
1 kişiye facebook, bir kişiye rafflecopter olmak üzere 2 kişiye hediye edilecektir. Facebook çekilişi için tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder