3 Ağustos 2015 Pazartesi

Yabancı - Melissa Landers | Kitap Yorumu


    Selam millet! Bugün Yabancı'nın yorumuyla klavye başındayım.
   
    Kitap 2 yıl önce uzaylıların Dünyalılarla iletişim kurmasıyla başlıyor. İlişkileri güçlendirmek ve ittifak ortamı oluşturmak amacıyla L'eihrliler ve Dünyalı öğrenciler arasında bir değişim programı ayarlanır böylece L'eihr'den 3 öğrenci Aelyx, Syrine ve Eron Dünya'nın farklı yerlerine - Amerika, Çin ve Fransa- gönderilirler.

    Aelyx, Cara'nın evinde kalacak baş uzaylı karakterimiz oluyor burada. Kendisi dünya yemeklerinden nefret eden ve hatta insanlardan da nefret eden, kendi ırkını insanlardan üstün gören bir insan. Pardon L'eihrli.

     Cara'nın ağabeyi de L'eihr'e gidiyor bu değişim programıyla.
Cara ve Aelyx bir süre sonra birbirlerine alışmaya başlasalar da diğer insanların buna alışmaya pek niyetleri yoktur. Bir süre sonra Cara'nın yanındakiler bir bir uzaklaşır. Aslında bu sayede dostlar ve düşmanlar daha iyi belirlenmiş olacaktır.

     Aelyx'e cidden çok güldüm. Mimiklerini pek kullanmadığından cümlelerinin şaka mı, ciddi mi, yoksa iğneleyici mi olduğunu anlayamıyorsunuz. Her soruyu o kadar güzel bir şekilde üreme programına bağlıyor ki sanırsınız gezegeni o program ayakta tutuyor. Ancak beni rahatsız etmedi. Sadece oldukça sık adı geçiyor. Aelyx'in en kusurlu yanı çikolatayı sevmemesi. Hadi ama çikolata tanrıların yiyeceğidir. Değil mi? :)

      Kıza kuşkuyla yan yan bakan Aelyx, çikolata parçasını ağzına attı. Saniyeler sonra yüzü tiksintiyle çarpıldı ve dar yoldan koşarak çıkıp çikolatayı yere tükürerek "İğrenç!" dedi
    "Ciddi olamazsın. Çikolata tanrıların yiyeceğidir."
    

     Cara'yı inanılmaz sevdim. Pek çok zaman kız karaktere gıcık olabilirim. Gereksiz şeyler yaptığını düşünebilirim. Ancak Cara dengeli bir karakterdi. Gereksiz davranışlarda bulunmadı. Üstelik kızıl. Bu bile onu sevmem için başlıca bir neden. (Burada gözlerinden kalp çıkan emoji)

    Yorumlara baktığımda kitabı çok sevmemişler bu d beni şaşırttı ancak ben çok severek okudum ve sadece bir günde de bitti. Şu anda D&R'da 9.90 indirimindeyken de alın derim.
2. kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder