27 Eylül 2015 Pazar

KVBT 13.Tur 3.Gün | Kuzey Masalı - Zeliha Eren | Alıntılar


Merhaba!! Öncelikle iyi bayramlar. Bayram tatilinden dönerek -pek tatil sayılmaz aslında- internet bağlantımın bu denli iyi olmasına rağmen yarın okullar açıldığı için çok üzgünüm. Sanırım öğrencilerin çoğuyla aynı hisleri paylaşıyorum bu konuda. Ancak her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi yaz tatili de bitti ve bu konuda yapacak pek de bir şey yok.

Kuzey Masalı rengiyle Vampirler olarak bizi tam kalbinden vurdu. Ama bunları 4. gün konuşacağız. Bugün kitaptan alıntılar paylaşarak kitap hakkında izlenim edinmenizi sağlayacağım.



Bir yerlerde okumuştu... Acı hissedilmeyi talep eder, diye. O zaman anlamamıştı ancak şimdi bu cümlenin ne demek istediğini anlıyordu. Acı, gerçekten de hissedilmeyi talep ediyor, tüm vücuduna sinsi bir zehir gibi hızla yayılıyordu.

 


Ben de bir ejderha gibiyim. Yalnız sinirli ve inatçı.



"Korkma her şey yoluna girecek."
"Biliyorum sen yanımdayken korkmuyorum zaten."



"...Ve ben seni Masal Karaaslan olarak yatağımda, hayatımda, kalbimde ve ruhumda istiyorum. Son sözüm olsun ki bu pislik temizlendiğinde, sana bembeyaz gelinliğinle mükemmel bir düğün yapacağım."



"Benimle yaşlanacaksın, bebeğim. Bundan böyle hayatının her anında ben olacağım ve seni o kadar seveceğim ki, her zerrende o sevginin ışığını taşıyacaksın."



"Her şey benim kontrolümde." dedi Masal çocuk gibi gülerek. "Ben de bundan korkuyorum ya zaten."



Evet, Kuzey korkaktı. Hem de en afillisinden. Korkuyordu. Masal'a bir şey olacak diye ödü kopuyordu ve bununla nasıl başa çıkacağını bilmiyordu.



"Sen, Kuzey Karaarslan! Benim hayatımda gördüğüm en tatlı, en romantik ve en yakışıklı adamsın." Ve sen, Masal Kılıç! Hayatta bu sözleri bana söyleyip de sağ kalabilecek tek insansın."



"Senin hayatımı renklendirmene ihtiyacım var, Masal. Söz veriyorum bir daha giydiğin renkli kıyafetlere sinirlenmeyeceğim. Arabalarımı bile kullanmana izin vereceğim. Yeter ki uyan."



"Beni kızdırıyorsun, sinirlendiriyorsun, çileden çıkarıyorsun ve seni çılgınca arzulamamı sağlıyorsun. Söylesene, hepsini birden nasıl yapıyorsun?"



"Pekala, ne yapmamı istiyorsun?" Masal merakla onun cevabını beklerken, Kuzey ciddiyetten bihaber konuşmaya devam ediyordu. "Yanımda durup elimi tutabilirsin mesela." derken sesinden eğlendiği belliydi.



"Gözlerinin içinde cam kırıkları gibi katmerler var ve her biri yeşilin farklı bir tonunda. Sanırım bu yüzden duygularını direkt yansıtıyorlar ve loş ışıkta balta girmemiş ormanları anımsatıyorlar."






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder