10 Ekim 2015 Cumartesi

Asi 2 Kartal Yuvası ve Hesaplaşma | Thomas E. Sniegoski



Asi 2 Kartal Yuvası ve Hesaplaşma'yı uzun zaman önce ilk kitabıyla birlikte almıştım. Fakat 3. kitabının çok çok uzun bir zamandır çıkmadığını öğrenince  erteleyebildiğim kadar ertelemeye karar verdim.
Daha sonra bir blogda rastladığım - ne yazık ki bloğu hatırlamıyorum- övgü dolu yazıdan sonra biraz öne aldım ve ilk kitabını okudum. İlk kitabı okumamın üzerinden fazlaca zaman geçdi ve 2. kitabı da artık okuma gerektiğine karar verdim.

Asi Serisi kesinlikle beklentilerimin üzerinde bir seriydi. İlk kitabı çok ne olarak hatırlayamasam da 2. kitabı okurken zaman zaman flashback yaşadım.

İlk kitabı okumayanlar için yazım Spoiler içerir!!!


Bildiğiniz gibi - bildiğinizi varsayıyorum- Aaron 18 yaşında yaşadığı bazı şeyler sonucunda nefilim olduğunu öğrenmişti. Üstelik sıradan bir nefil değil düşmüş melekleri cennete geri gönderme yetisine sahip bir nefil. Yıllardır şüpheyle yaklaşılan kehanette bahsedilen odur.
Aaron, her şeyin yanında birde düşmüş melekler tarafından kaçırılmış zihinsel engelli kardeşini aramaktadır.

Asi'nin ilk kitabını hatırlamadığım için kıyaslama yapamayacağım ancak 2. kitap kesinlikle iyiydi. Yazarın dili son derece akıcı ve kurgu aşina olduğumuz melekler üzerine.

Ben Gabriel'ı çok sevsem de zaman zaman yazar köpeği konuşturma işinde bataklığa girmiş. Yani tamam değiştirilmiş falan diye bir bahane var ortada ancak yine de saçma bulduğum yerler oldu.

Aaron bir mesih olarak geçiyor ancak bir mesih olamayacak kadar zayıftı. Gerçi kitap boyu kendi de sık sık ne yapacağını bilmediğini söylüyor.

Yayınevinden kaynaklı çok sıkıntı vardı kitapta. Öncelikle kapak kalitesi çok kötü 2 gün çantamda taşıdım ve sanki kitabın üstünde oturmuşum gibi, kenarları kıvrıldı ve karton ayrıldı. Sık sık harf hataları gözüme çarptı. Zaten 3. kitabı da çıkacak gibi değil.

Ben serinin iki kitabını da çok iyi bir kampanyadan aldım. Zaten pek çok sitede indirimde eğer denk gelirseniz almanızı tavsiye ederim. Beklentilerinizi çok çok yüksek tutmadığınız takdirde beğeneceğinizi  umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder