24 Ekim 2015 Cumartesi

KVBT 14. Tur 3. Gün | Lanetli - Jennifer L. Armentrout | Kitap Yorumu + Yazar Tanıtımı


   Lanetli Turumuzdan herkese merhaba! Bu aralar çok fazla yazı yazamadığımın farkındayım. Ancak bu demek değil ki okumuyorum. Okuyorum ancak bu aralar J. D. Salinger, Yusuf Atılgan gibi edebi kitaplara daha fazla ağırlık veriyorum. Popüler kültürden bir süre uzaklaşmak zaten aklımda olan birşeydi. Eren abide O'nun kitapları olarak bu aralar güncel kitaplardan uzaklaştı biliyorsunuz ki ben de biraz ondan ilham alarak onun ve fikirlerine çok değer verdiğim birkaç kişinin önerisiyle bir kitap listesi hazırladım. Böylece ara ara güncel kitapları da okuyarak vakit geçiriyorum. Her neyse sanırım biraz çok konuştum.

    Gelgelelim Lanetli'ye. Jennifer L. Armentrout'un Türkiye'de olsun yurtdışında olsun hayran kitlesi büyük. Çok çok sevenler de var. Ancak ne yazık ki ben onlardan biri değilim. Fantastikte başarılı olsa da aşk kitaplarında çoğu zaman klişeye kaçtığını düşünüyorum. Anlatımı güzel ancak romantik kitaplarda kesinlikle kurguyu derinleştirmeli.

   Ancak Lanetli anlaşılacağı üzere bir fantastik kitap. Tabii ki her zaman olduğu gibi önce konusundan kısaca bahsedelim.
   Ivy küçük yaşta ailesini kaybetmiş, bunun üstüne bir de evlatlık verildiği ailesini ve erkek arkadaşını kaybetmiş bir kızdır. Üstelik en büyük düşmanı olan Fae'ler tarafından öldürülmüştür. Ivy'de ailesinin -2 ailesinin de- mesleği olan Fae avcısıdır. Yani bir Düzen üyesi. Her şey tüm sıradanlığıyla devam ederken olayların gidişatı değişmeye başlar. Şehirde normal olmayan şeyler görülür. Hiçbir şeyin normal olmadığı New Orleans'ta normal olmayan bir şey olması demek. Eh... Büyük problem.
  
   Anlatım çok akışkandı ve sizi sıkmıyordu. Karakterleri sevdim hatta Ivy'i bile ki nedendir bilinmez genelde kız karakterlere sinir olunur. Ve evet! Ivy'i sevdim. Tabii bir kısımda onun o Merida saçlarını cımbızla yolmak istedim ancak sonra toparladı. Nedendir bilmem ben Ren'e çok ısınamadım. Evet sevdim ama böyle ayılıp bayılmadım da. Sanırım en sevdiğim karakter Tink oldu. Tatlı küçük bir şeytan o. Daha doğrusu bir peri. Ama çok masraflı olduğu göz ardı edilemez.

  Kısaca beğendim. İçine çeken bir kurgusu vardı. Özellikle Jennifer severseniz. Mutlaka okumalısınız.

Yazar Hakkında

Yazar 11 Haziran 1980'de Martinsburg'da doğmuştur. Yani şu anda 35 yaşında.
Jack Russel cinsi bir köpeği var adı da Loki.
Yazım işiyle yoğun olarak ilgilenmediği zamanlarda kitap okuyarak, egzersiz yaparak, berbat zombi filmleri izleyerek, yazıyormuş gibi yaparak vakit geçiriyormuş.
Yazar olma hayali, vaktinin büyük bir kısmını kısa hikâyeler yazarak geçirdiği matematik derslerinde başladı. Bu, matematikten kötü notlar almasının da en büyük sebebidir.
J. Rogers adıyla yetişkinler için aşk romanları da yazıyormuş.
(İnternetten derlenmiştir.)

Son olarak bir rafflecopter diğeri facebook üzerinden 2 kişiye hediye ediyoruz. Rafflecopter için Fuşyamsı Düşünceler 'e (yani buraya), facebook çekilişi içinse facebook sayfamıza (buraya) tıklayın.
Herkese bol şans!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder