27 Ekim 2015 Salı

KVBT 14. Tur 5. Gün | Lanetli - Jennifer L. Armentrout | Goodreads Yorumları

 
     
  Lanetli turumuzun son gününden herkese merhaba! Bugün görevim olan goodreads yorumlarını sizlerle paylaşacağım.
Ancak başlamadan önce eğer Lanetli hakkındaki yorumumu okumak ve Jennifer L. Armentrout hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz sizi linke alalım. (tık tık)

  Ve birde Lanetli biri facebook sayfamızdan diğeri rafflecopterdan olmak üzere toplam 2 kişiye hediye. Eğer katılmak isterseniz buraya (facebook için) ve buraya (rafflecopter) tıklayın.


Bu kitabı Jennifer yazmış, bu yüzden tabii ki fantastikti!!!

Jennifer L. Armentrout hiçbir zaman beni hayal kırıklığına uğratmıyor. Önce uzaylılar, sonra yarı tanrılar, gargoyleler takip etti ve şimdi Faeler. HERHANGİ BİR PARANORMAL KARAKTERE BENİ AŞIK ETMEMEYİ BAŞARABİLİR Mİ?
Muhtemelen hayır.
Belki... baykuşlar dışında. Onun bile baykuşlar hakkındaki düşüncelerimi değiştirebileceğimi sanmıyorum. Ve evet, onlar kesinlikle paranormal.
LANETLİ sıradan bir Fae hikayesi ....
 JLA kitaplarından beklediklerimi ve sevdiklerimi söylemek için buradayım; güçlü karakterler, hazırcevap şakalar, harika bir hikaye ve yüzümüzü havalandıracak bir romantizm.
LANETLİ harika bir New Adult paranormal serisi ve hikayenin devamı olan TORN'u -2.kitap- okumak için BEKLEYEMİYORUM!


JLA'un yalnızca bir New Adult'la dönmeyeceğini duyunca çok mutluydum, ama bu Paranormal New Adult serisi! O ayrıca destansı bir dünya inşa ediyor ve Young Adult serisinde aksiyonu görüyoruz.
Bu türün sahip olduğu potensiyeli görmek heyecan verici.



Bu bir New Adult paranormal kitabı. Eğer Jennifer'ın öteki kitaplarında eğlendiyseniz, bu kitap ta sizin için. Eğer paranormal kitapları seviyorsanız o zaman bu harika bir seçim.



Lanetli'yi okumaya karar verdiğim için çok memnunum çünkü harika bir kitaptı. Yalnızca Jennifer L. Armentrout bu kitapta bana kahkaha attırdığı ve sesli bir şekilde homurdandırdığı için değil( herkesin içinde!), ayrıca faeleri konu almasını sevdim.


Pekaaaaalaa, Ben cidden nasıl hissettiğimi bilmiyorum.

Bu aynı kıvımlarıyla aynı karakterleriyle, aynı ifadelerle tipik bir Jennifer L. Armentrout kitabıydı, herşey aynı. Hayal kırıklığına uğradım diyemem, uğramadım, ama eminim daha iyisini yapabilir. Bu kitapta bazı şeyler eksikti ve bu şeyler çok fazlaydı.



Jennifer L. Armentrout yaptı yine. Bu kitaba aşık oldum!
Ugnh!! Çekişmeli düşünceler!! NEDEN! NEDEN BUNU BANA YAPTIN?! Es kısa sürede diğer kitaba ihtiyacım var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder