16 Nisan 2016 Cumartesi

KVBT 16.Tur 3. Gün | Beni Yeniden Sev - Jill Shalvis | Karakter Tanıtımı


16. Turumuzun 3. gününde Beni Yeniden Sev'in karakterlerini tanımak için okumaya devam edin.

Normalde karakter tanıtımına anlatıcıdan başlasam da bu kitapta iki  baş karakterin de ağzından anlatıldığından hanımlara öncelik diyerekten Lily ile başlıyorum.

   Lily Danville: Normalde kadın karakterleri pek sevmesem de -yazarların kadın karakterleri ya aşırı gurursuz, ya da 'biz birlikte olmamalıyız' modundaki aşırı gururlu yapmasından kaynaklanıyor- Lily'i sevdiğimi söyleyebilirim. İkisinin arasında bir yerdeydi. Genel olarak mantıklı hareket eden, öyle saçma sapan triplere girmeyen bir karakterdi.

  Aidan Kincaid: Kasabanın itfaiyecisi, arama kurtarma sorumlusu. Aynı zamanda kasabanın sahibi olan ailenin bir ferdi. Klasik bir erkek model. Süper yakışıklı, kaslı, kızların deli divane olduğu bir karakter. Aidan'ı da sevmiş olsam da bu kadar klasikleşmiş bir karakter olmasını istemezdim. Keşke yazar onu biraz da orjinalleştirseymiş. Yine de kitaplarda sıkça gördüğümüz 'birlikte oluruz, herşeyi yaparız ama sevgili değiliz' tipi bir karakter olmamasını da sevdim. Zira en sevmediğim erkek tiplerinden bir tanesi de onlar oluyor.

  Gray Kincaid: Aidan'ın erkek kardeşi. Liseden beri tanıdığı Penny'yle evli ve karısına da aşık. Genel olarak kasabanın sorumluluğunu daha fazla üstlenmiş olan kişi. Yer yer güldürdü.

  Char Kincaid: Kincaid kardeşlerin annesi. Yaşına göre deli dolu, yerine göre otoriter, bazen de duygusal. Pek çok kişinin sevdiği bir karakter olduğunu tahmin etsem de yaptığı bazı şeyler yüzünden sevemedim. Sen annesin ne bu haller? Biraz tuhaf hatta belki abartılmış geldi. Tabii bu benim düşüncelerime ve yetiştiğim kültüre de bağlı. Kişiden kişiye değişebilir.

  Mitch: Aidan'ın dostu. Sık sık geçmesine rağmen ciddi bir etkisi olmamasına rağmen yazmak istedim. Aidanla ikisi en deli biçimde lise yıllarını geçirmişler.

  Jonathan: Lily'nin çalıştığı güzellik merkezinin sahibi. Sevip sevmemekte kararsız kaldığım bir diğer karakter. Yine de beni güldürmeyi başaran bir karakter oldu.

Yarın kitap hakkındaki daha detaylı yorum gireceğim. Facebook sayfamız üzerinden diğer arkadaşlarımın yorumlarına ulaşabilirsiniz.
 Ve Beni Yeniden Sev'i okumak isterseniz. Facebook üzerinden 2 kişiye hediye ediyoruz. Katılmak için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder