17 Nisan 2016 Pazar

KVBT 16.Tur 4. Gün | Beni Yeniden Sev - Jill Shalvis | Yorum+Goodreads Yorumları



   Merhaba. Turdan haberi olmayanları yazının altındaki linke alalım öncelikle böylece siz de 2 kişiye hediye edeceğimiz çekilişimize katılabilirsiniz.

   Beni Yeniden Sev beklentilerimi düşük tutarak başladığım bir kitap oldu. Çünkü ben romantik komedilerden pek hoşlanmıyorum ve bu kitapta o tarzdaydı. Yine de sıkılmadan okudum.

   Lily 10 yıl önce aniden ayrıldığı kasabaya geri dönmüştür. Eh küçücük kasabada, aniden bırakıp gittiği Aidan'la karşılaşmamaları da imkansızdır.

   Aidan kasabanın itfaiyecisidir. Eh boş zamanlarında da kahramanlık yapıyor. Kasabanın her şeyi.
Orijinal kapak
Lily'nin ani gidişinden sonra kendini toparlaması zaman almış ve hala da kadınlara pek güveni yok.

  Kitabı genel olarak sevdim. Ama eksikleri tabii ki vardı.
Karakterlerin özgün olmaması en büyük eksilerdendi. Orijinal değildi. Çoğu kitaptaki klişe karakterlerdendi. Olay örgüsünü sevdim ve saçma sapan yanlış anlaşılmalar olmamasını sevdim zira kitaplarda beni en çok sinir eden şey yanlış anlaşılmalar.

  Kitap akıcı ve kolay biten cinsten. Türünde başarılı buldum. Yine de bana bu türü sevdiremedi.

   Kitabın kapağı çok güzel ve orijinal kapağın kullanılmamasına sevindiğim nadir zamanlardan.

Şimdi goodreadste millet neler yazmış bakalım.
 

Beni Yeniden Sev Jill Shalvis’in Cedar Tepesi adlı serisinin kitaplarından biri. Ben bu yazarın büyük 
hayranlarından biriyim ve onun kitaplarını okumak eve dönmek gibi hissettiriyor....
 
 
Sonuç olarak Beni Yeniden Sev yeni bir seri için harika bir başlangıç. Jill Shalvis kesinlikle tatlı ve 
seksi modern romantik kitaplar için aklımda bir standart oluşturdu ve ben sadece bu serinin devam 
kitaplarını bekleyemiyorum.


Bu Jill Shavis’ten okuduğum 2. Kitaptı ve mutlaka söylemeliyim ki ben bu yazarı gerçekten sevdiğimi 
söylemeliyim. Tıpkı Siply Irresistible (Aşka Yolculuk adıyla Nemesis Yayınları’ndan çıktı.) gibi, bu 
tatlı ve kalp ısıtan hikeyenin hissettirdiği sıcak ve bulanık hislerin keyfini çıkarıyorum. 
Bayan Shalvis’in sadece karakterlerin kalpleri ve zihinleri değil, hikayede yer alan yere de götüren 
bir yolu var.


Ne kadar da güzel, eğlenceli ve haraketli bir hikaye!
 
 
Jill’in son ŞAnslı Liman kitabını bitiridiğimde onunla karşılaştıracak kadar güzel bir kasaba 
olabileceğini bilmiyordum. Ama Cedar Tepesi, ve ateşli itfaiyeciler ve Kincaid ailesi... Yaay!!! 
Buna bayıldım!!
 
 
Bu kitabı okurken gerçekten eğlendim! Mizahı,aileyi, romantizmi ve güzel ortama bayıldım. Bu 
çok iyiydi! Serinin bir sonraki kitabını okumak için bekleyemiyorum!
 
Destekleri için Nemesis Yayınları'na çok teşekkür ediyorum. Çekiliş için buraya tıklayın. Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder