24 Haziran 2016 Cuma

Arsız Kedi - Neval Yercik | Kitap Yorumu

    Arsız Kedi, CNR kitap fuarında 4 liralık sarı etiketi kedi sevdamla birleşince aldığım bir öykü kitabı. Mini mini topu topu 80 sayfalık bir kitap. Birkaç ay öncesine dek öyküleri pek sevemediğimi söylüyorum ama son zamanlarda çok öykü okuduğumdan sanırım alışmaya başladım.
Öykülere çok ısınamamamın nedeni kısa olduklarından aradan biraz geçtikten sonra pek bir şey hatırlayamamam. Koskoca serleri bitirdikten sonra kimin öldüğünü bile hatırlayamayınca öyküler birkaç sayfasıyla hafızamda uzun süreli yer tutamıyor. Gerçekten beni etkilediğiniyse aylar sonra hatırlatan bir yerde -ya da durduk yere- ansızın hafızamda canlanıvermesinden anlıyorum.

   Bir öykü kitabının yorumu nasıl yapılır emin değilim. Sanırım bundan mütevellit kısa olacak bu post.

   Şöyle peş peşe kitap bitirip kendimi gaza getirmek istediğim bir dönemde aldım elime kitabı ve birkaç saat içinde de bitiverdi. İçindeki öykülerin hemen hemen hepsini çok beğendim.
İçinde 8 öykü bulunduruyor.

  Beni çok etkileyen yerler oldu. altını çizdiğim birkaç yer de var.

  Öykü konusunda yeni olduğum için daha ustaca bir yorum yapamasam da hoş bir kitap olduğunu söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder