21 Haziran 2016 Salı

Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson |Kitap Yorumu




      Bu kitap hakkında ne söyleyecek sözüm tükenir ne de konuşacak lafım var. Sahurdan sonra oturdum ve kafamı kaldırdığımda şafak sökmüştü.
Kitabı okumak için uygun olduğum bir zaman için erteliyordum. Eh... Pek duygusal olduğum bir dönem sayılmaz ama okuduğum için de pişman değilim.

    Kitap hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Ama illa konusunu öğrenmek isterseniz kitap Asperger sendromu olan bir çocuğa aşık olan bir kız hakkında. Bu sendrom hakkında detaylı bilgi için günümüz teknolojisinden faydalanarak Google amcaya sorarak öğrenebilirsiniz. Ama üşenenler için en geneliyle şöyle tanımlayabilirim; sosyal iletişimde zayıflık, takıntılar ve rutinler. Evet bunlar söylenebilir. Çok daha fazlası var tabii.

   Kitap inanılmaz naifti ve okurken içim kıpırdanmayı kesmedi. Lilly'in Colton'u görüş biçimi, onu anlamaya çalışması, bazı şeyleri onun için daha kolay hale getirmeye çalışması çok güzeldi. Colton'unsa Lilly'i sevgisini gösterme biçimi, istemsiz açık sözlülüğü, ikisinin arasındaki tatlı ilişki, diğer yandan gençliğin hissettirdikleri. bunlar çok güzeldi. Birkaç saatliğine bambaşka bir dünyaya gittim. ve kendimi Lilly gibi hissederek Colton'a aşık oldum.

  Bu kitap hakkında daha ne diyebilirim bilemiyorum. Biraz daha uzun olmasını diledim. Ancak tam tadında bittiğini de kabullenmeliyim.

  Benim anlattığım kadar beğenmeyenler de var tabii. ama fiyat olarak pahalı olmadığından denemekten bir şey kaybetmezsiniz diye düşünüyorum.

  Güzel, hızlı, tatlı, 'özel' bir aşk hikayesiydi.

İşte bu da beni en çok etkileyen alıntı:
"Keşke benim gibi olsaydın."
"Neden?"
"Çünkü o zaman beni anlardın."

2 yorum:

  1. Yaa bu kitabı almam lazım dedirten bir yorum daha! Valla ağlıycam artık. Alıp okumam şart! *.*

    Dipnot: yorumu sakince okuyamayan kitap kurdu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle alıp oku. Beğeneceğini umuyorum ki beğenmesen bile ne kaybedersin ki :D

      Sil